Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 18 oktober 2018

**** op de politionele informatie Vacante betrekkingen In de loop van de maand december 2018 zal het **** overgaan tot de aanwerving van 2 statutaire ambtenaren binnen haar administratie : **** **** **** **** Directie-assistent (code 2018- ****/2/****) **** aanwerving geschiedt door middel van een vergelijken(...)

bron
wetgevende kamers, kamer van volksvertegenwoordigers
numac
2018014316
pub.
18/10/2018
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

WETGEVENDE KAMERS, KAMER VAN VOLKSVERTEGENWOORDIGERS


**** op de politionele informatie **** betrekkingen In de loop van de maand december 2018 zal het **** overgaan tot de aanwerving van 2 statutaire ambtenaren binnen haar administratie : **** **** **** en -veiligheid (code 2018- ****/1/****) **** ****-assistent (code 2018- ****/2/****) **** aanwerving geschiedt door middel van een vergelijkend examen. De laureaten treden in dienst in hoedanigheid van **** ambtenaar.

**** **** blijft 1 jaar geldig (twee maal verlengbaar met zes maanden).

**** **** is een onafhankelijk orgaan opgericht bij de wet van 30 juli 2018 en ingesteld bij de **** van Volksvertegenwoordigers. **** ****, bestaande uit een **** (****) van 3 leden, waaronder een voorzitter, wordt ondersteund door een administratie (dienst onderzoeken van 3 personen en secretariaat van 3 personen) waarvan de ambtenaren worden benoemd door het ****.

**** clustering van de bevoegdheden van het **** kunnen we de volgende vier grote domeinen onderscheiden: 1) bevoegdheid "**** **** **** » (****);2) bevoegdheid "**** op de politionele ****";3) bevoegdheid "BAM" (Bijzondere **** Methoden);4) bevoegdheid **** regelgeving in voormelde drie domeinen. Aan de **** moet zijn voldaan uiterlijk op 1 november 2018.

****. ALGEMENE VEREISTEN Iedere kandidaat moet aan de volgende algemene vereisten voldoen om benoemd te worden als stagiair: - onderdaan zijn van een land van de **** Unie; - van onberispelijk gedrag zijn; - zijn burgerlijke en politieke rechten genieten; - aan de algemene en functie-specifieke competenties voldoen; - aan de bijzondere vereisten voldoen inzake diploma en/of getuigschrift.

****. BIJZONDERE VEREISTEN PER VACANTE BETREKKINGEN De gedetailleerde functiebeschrijvingen met de ****, generieke en **** competenties, kunnen aangevraagd worden bij de personeelsdienst van het **** (koen.****@****.****).

Functie voorbehouden aan ambtenaren behorende tot de **** of **** **** - **** **** en -veiligheid (code 2018-****/1/****) Doel van de functie - **** van deskundig advies op het vlak van informatiesystemen en ****, met betrekking tot alle materies en dossiers die het **** aanbelangen, hetzij aan de leden van het ****, hetzij aan de medewerkers van het secretariaat, hetzij extern in bepaalde gevallen. - **** en evalueren van informatiesystemen en hun beveiliging waarover het **** zich moet uitspreken met als doel het bepalen of die systemen beantwoorden aan de wettelijke ****. - Verzekeren van een permanente opvolging van en een kennisoverdracht aan de collega's over technologische evoluties en in het bijzonder van de **** van deze evoluties op ****. - **** tot het aanmaken en verbeteren van de technische doctrine rekening houdend met de technologische evoluties. - **** aan **** waarbij het technisch analyseren van de informatiesystemen en de beveiliging onder de verantwoordelijkheid valt van de adviseur **** en -veiligheid. - Bijstand verlenen bij het opzetten, het uittekenen en het uitbouwen van de macro-**** van het ****. - Bijstand verlenen en actief participeren aan het **** van het ****.

**** competenties - **** beschikt over een goede kennis van **** en ****, bijzonder gefocust op de problematiek van de ****. - Je hebt ervaring en/of interesse in ****-software om de mate van **** te testen en om data te verzamelen, te verwerken en te analyseren. - **** beschikt over een sterk synthetisch en analytisch vermogen. - **** bent **** en gedreven. - Je neemt graag initiatief. - **** bent innovatief ingesteld en hebt een sterke interesse voor technologische ontwikkelingen. - Je werkt graag in een team, maar bent ook in staat om zelfstandig te werken. - **** bent bereid om samen met **** collega's in het buitenland aan opdrachten te werken. - **** bent flexibel ingesteld (audits kunnen ook buiten de kantooruren uitgevoerd worden). - Je functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines. - **** bent georganiseerd en houdt van orde en nauwkeurig werken. - **** beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven. - Je hebt ervaring in **** en verslaggeving. - **** beschikt over zeer goede kennis van standaard ****: ****, ****Note, ****, **** en ****.

Bijzondere vereisten - **** of ****. - Indien het master- of **** niet behaald is binnen het studiegebied informatica, nieuwe technologieën of ****, dienen één of meerdere relevante certificaten in deze **** voorgelegd te worden. - Relevante werkervaring in één van bovenvermelde **** vormt een belangrijke troef. - Relevante werkervaring bij de **** is een troef. - Basiskennis van de **** en nationale regelgeving ****.****.****. de verwerking van **** vormt een belangrijke troef. - Een zeer goede actieve kennis van de tweede landstaal is een troef. - Een zeer goede actieve kennis van het **** is een troef.

**** **** **** wordt aangeworven in de graad van informaticus (niveau ****) met de **** **** NA3 te indexeren. Voor het bepalen van uw loon wordt er rekening gehouden met uw nuttige beroepservaring.

**** NA31 : 32.380 - 38.360 **** (100 %) Na 6 jaar **** NA32 : 36.380 - 42.360 **** (100%) Na 6 jaar **** NA33 : 39.380 - 45.360 **** (100%) **** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** **** van thuiswerken, rekening houdende met de noden van de dienst; **** ****. - Directie-assistent (code 2018- ****/2/****) Doel van de functie - **** bent de verantwoordelijke voor het secretariaat en de administratie (hiervoor behandel je onder meer dossiers op niveau van het voorzitterschap, doe je aan ****, evenals beheer van de **** en het budget); - **** organiseert de administratie conform de volledig digitale werkomgeving, met inbegrip van het onthaal van bezoekers, reservatie van vergaderzalen, organisatie van catering, **** ... en het digitaal klasseren en organiseren van in- en uitgaande informatie. - Je stelt een gestructureerde **** op en past deze doorlopend aan rekening houdende met deadlines, wisselende prioriteiten, beschikbare middelen en opmerkingen of instructies. - **** organiseert de plenaire vergaderingen en ****, en stelt **** het **** op; - **** maakt duidelijke, gestructureerde en **** documenten op, vertrekkende van de gekregen instructies. - Je verspreidt tijdig documenten en informatie, met inachtneming van de vertrouwelijkheid. - **** behandelt in subsidiaire orde ook mee operationele dossiers en verstrekt advies en oplossingen ****.****.****. alle materies en dossiers van het **** die betrekking hebben op de **** en politionele regelgeving, aan de leden van het **** en de leden van de dienst onderzoeken en het secretariaat. - De verbanden die je opmerkt in dossiers die je samenstelt, laten je toe **** te formuleren. - **** bent kortom een belangrijke spil in de organisatie.

**** competenties - **** beschikt over een sterk synthetisch en analytisch vermogen. - **** bent **** en gedreven. - **** bent innovatief ingesteld en hebt interesse voor **** en technologische ontwikkelingen. - Je werkt graag in een team, maar bent ook in staat om zelfstandig te werken. - **** bent flexibel ingesteld zowel qua werkuren als op het vlak van uit te voeren taken. - Je functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines. - **** bent georganiseerd en houdt van orde en nauwkeurig werken. - **** beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven. - Je hebt ervaring in **** en verslaggeving. - **** beschikt over zeer goede kennis van standaard ****: ****, ****Note, ****, **** en ****.

Bijzondere vereisten - **** of bachelor diploma; - **** of **** is een troef. - Relevante werkervaring vormt een belangrijke troef. - Basiskennis van de **** en nationale regelgeving ****.****.****. de verwerking van **** vormt een belangrijke troef. - Een zeer goede actieve kennis van de tweede landstaal vormt een belangrijke troef. - Een zeer goede kennis van het **** is een troef.

**** **** **** wordt aangeworven in de graad van directie-assistent (niveau ****) met de **** **** NA1 te indexeren. Voor het bepalen van uw loon wordt er rekening gehouden met uw nuttige beroepservaring.

**** NA11 : 21.880 - 29.360 **** (100 %).

Na 6 jaar **** NA12 : 24.880 - 32.360 **** (100 %).

**** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** **** van thuiswerken, rekening houdende met de noden van de dienst; **** ****.

****. EXAMEN PROCEDURE **** vergelijkend examen zal plaatsvinden in de loop van de maand december 2018.

De proeven worden georganiseerd door een examencommissie bestaande uit minstens drie personen.

**** bestaan uit een **** over de materie en een proef waarbij wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. Op het geheel, wordt de proef over de materie beoordeeld op 20 punten. **** te slagen dient de kandidaat minimum 12 punten te behalen. **** beoordeling van de vereiste generieke en specifieke competenties gebeurt door afweging ten overstaan van het vooropgesteld profiel. Er wordt beslist door toekenning van de vermelding "geschikt", "minder geschikt" of "niet geschikt".

Op het einde van de proeven wordt een proces-verbaal opgesteld met **** de rangschikking van de kandidaten en het resultaat dat elke kandidaat behaalde. Deze rangschikking telt 3 groepen: **** = geschikt en geslaagd, **** = minder geschikt en geslaagd, **** = niet geschikt en/of niet geslaagd. In voorkomend geval wordt binnen elke groep en **** opgesteld in functie van het totaal aantal bekomen punten. **** een ex-aequo binnen eenzelfde groep, zal de jury een nieuwe rangschikking opstellen op basis van de kwalificaties die eigen zijn aan elke kandidaat.

****. INSCHRIJVING UITERSTE DATUM : 16 november 2018.

**** inschrijving gebeurt, op straffe van ****, enkel door een aangetekende brief aan de **** van het ****, ter attentie van de heer **** ****, **** 48 -1000 ****.

De sollicitatie is maar ontvankelijk wanneer ze is vergezeld van: - een afschrift van de vereiste **** of diploma's; - een curriculum vitae; - een afzonderlijke nota waarin de motivering voor de geambieerde functie blijkt en de beroepservaring wordt toegelicht.

De datum van poststempel geldt als bewijs.

Voor verdere inlichtingen kan men zich wenden tot **** ****, lid van het **** telefoon: 02/549.94.26, ****-mail: koen.****@****.****.

^