Etaamb.openjustice.be
Arrêté Royal du 02 avril 2001
publié le 15 janvier 2002

Arrêté royal portant approbation de la modification des statuts de la « Algemene Compensatiekas voor Werknemers » à Anvers

source
ministere des affaires sociales, de la sante publique et de l'environnement
numac
2001022927
pub.
15/01/2002
prom.
02/04/2001
moniteur
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

2 AVRIL 2001. - Arrêté royal portant approbation de la modification des statuts de la « Algemene Compensatiekas voor Werknemers » à Anvers


ALBERT II, Roi des Belges, A tous, présents et à venir, Salut.

Vu les lois coordonnées relatives aux allocations familiales pour travailleurs salariés, notamment l'article 26, alinéa 3;

Vu la décision de l'assemblée générale extraordinaire du 12 décembre 2000 de la « Algemene Compensatiekas voor Werknemers » à Anvers, adoptant la modification de ses statuts;

Sur la proposition de Notre Ministre des Affaires sociales, Nous avons arrêté et arrêtons :

Article 1er.La modification des statuts de la « Algemene Compensatiekas voor Werknemers » à Anvers, par décision de son assemblée générale extraordinaire du 12 décembre 2000, est approuvée.

Art. 2.Notre Ministre des Affaires sociales est chargé de l'exécution du présent arrêté.

Donné à Bruxelles, le 2 avril 2001.

ALBERT Par le Roi : Le Ministre des Affaires sociales, F. VANDENBROUCKE

Bijlage Statuten Acerta Kinderbijslagfonds Vereniging zonder winstoogmerk Maatschappelijke zetel : Antwerpen (Wilrijk), Sneeuwbeslaan 20 HOOFDSTUK I. - Benaming, zetel, doel en duur Artikel 1. Benaming De vereniging zonder winstoogmerk heeft als naam « Acerta Kinderbijslagfonds ».

Art. 2.Zetel De maatschappelijke zetel van de vereniging is gevestigd te Antwerpen (Wilrijk). De raad van beheer is bevoegd om het adres van de maatschappelijke zetel te wijzigen binnen de grenzen van het Nederlandse taalgebied van België.

Administratieve zetels of bijhuizen kunnen in andere plaatsen van het land worden opgericht, bij beslissing van de raad van beheer.

Art. 3.Doel De vereniging heeft als doel de uitbetaling van de gezinsbijslag, het kraamgeld en de adoptiepremie te verzekeren aan de werknemers van haar leden, overeenkomstig de toepasselijke wetgeving.

Om dit doel te bereiken kan de vereniging alle initiatieven nemen die rechtstreeks of onrechtstreeks met dat doel te maken hebben en/of dit doel kunnen bevorderen.

Art. 4.Duur De duur van de vereniging is onbepaald.

HOOFDSTUK II. - Lidmaatschap

Art. 5.Aantal, klassen en hoedanigheid Het aantal leden mag niet minder zijn dan de minima bepaald bij of krachtens de gecoördineerde wetten betreffende de kinderbijslag voor werknemers.

De leden worden ingedeeld in werkende leden en gewone leden. De raad van beheer beslist tot aanvaardig van nieuwe leden, alsook tot welke van deze twee categorieën een lid behoort. Met de term « lid » wordt in deze statuten verwezen naar de leden van beide categorieën, behoudens andersluidende vermelding.

De werkende leden van de vereniging zijn op hun beurt ingedeeld in twee klassen, klasse A en klasse B, met een gelijk aantal leden in elke klasse. De rechten van beide klassen worden bepaald in deze statuten.

Kan worden voorgedragen en aanvaard als werkend lid van klasse A (« A-leden »), het kandidaat lid dat wordt voorgedragen door de raad van beheer of andere beleidsorganen van het Verbond van Kristelijke Werkgevers en Kaderleden, v.z.w.

Kan worden voorgedragen en aanvaard als werkend lid van klasse B (« B-leden »), het kandidaat lid dat wordt voorgedragen door de raad van beheer of andere beleidsorganen van de feitelijke vereniging Boerenbond.

In geval van ontslag, uitsluiting of verlies van lidmaatschap om welke reden dan ook van een werkend lid van één van beide klassen, aanvaardt de raad van beheer een nieuw lid uit een lijst voorgedragen door de beheerders van de klasse waartoe het eerste lid behoorde, dat aan de in dit artikel vermelde hoedanigheidsvereisten voldoet, teneinde de pariteit tussen beide klassen te vrijwaren. De raad van beheer beslist tot aanvaarding binnen de veertien dagen na de voordracht, die per aangetekende brief wordt gericht aan de voorzitter van de raad van beheer en bij ontstentenis aan de ondervoorzitter, die hiervoor beiden woonst kiezen op het adres van de maatschappelijke zetel van de vereniging.

Art. 6.Toelating Tot de vereniging kan als gewoon lid toetreden, bij wege van aanvaarding door de raad van beheer, elke werkgever, natuurlijke of rechtspersoon, die onder de toepassing valt van de gecoördineerde wetten betreffende de kinderbijslag van werknemers. De aansluiting mag niet geweigerd worden aan een werkgever die er zich toe verbindt alle bepalingen van de statuten en reglementen na te leven, op voorwaarde dat hij bij geen ander kinderbijslagfonds uitgesloten werd wegens tekortkoming aan zijn verplichtingen.

Art. 7.Ontslag en uitsluiting Elk lid kan, bij eenvoudig schriftelijk verzoek gericht aan de raad van beheer, of, in het kader van een fusie, aan de algemene vergadering, zijn ontslag indienen. Dit ontslag zal ingaan op het einde van het lopende jaar. Een gewoon lid kan evenwel geen ontslag nemen binnen een termijn van vier jaar na aansluiting.

Elk lid kan door de algemene vergadering, beslissend met een meerderheid van twee derden van de uitgebrachte stemmen uit de vereniging worden gesloten. Het geviseerde lid dient door de algemene vergadering te worden gehoord. De beslissing zal met een aangetekend schrijven aan het uitgesloten lid worden meegedeeld.

Het lidmaatschap van een werkend lid eindigt van rechtswege bij overlijden, bij verlies van de hoedanigheid op grond waarvan zij werden voorgedragen overeenkomstig artikel 5 van deze statuten, alsook op de dag van de algemene vergadering die voorafgaat aan het bereiken van de leeftijd van 65 jaar.

Art. 8.Rechten en plichten De raad van beheer stelt de hoogte vast van de jaarlijkse bijdrage, die maximum 10 000 BEF bedraagt. Deze bijdrage doet geenszins afbreuk aan de bijdragen die zijn voorzien door of krachtens de wetgeving betreffende de kinderbijslagfondsen.

HOOFDSTUK III. - Algemene vergadering

Art. 9.Samenstelling De algemene vergadering is samengesteld uit alle leden van de vereniging.

Ieder lid mag zich laten vertegenwoordigen door een schriftelijk gevolmachtigde, die eveneens een lid moet zijn. Het aantal volmachten per aanwezig lid is beperkt tot één. De raad van beheer mag de vorm van de volmachten bepalen en eisen dat deze op een door haar te bepalen wijze en binnen een door haar vast te leggen termijn worden neergelegd.

Art. 10.Bevoegdheid De algemene vergadering beschikt over de volgende bevoegdheden : (i) het wijzigen van de statuten; (ii) het benoemen en ontslaan van beheerders en vereffenaars; (iii) het goedkeuren van de begrotingen en de rekeningen; (iv) het aanvaarden van leden in geval van fusie; het uitsluiten van de leden; (v) de vrijwillige ontbinding van de vereniging; (vi) de bestemming van het vermogen.

Art. 11.Bijeenroeping Elk jaar, vóór 1 juli, zal de gewone algemene vergadering, ook jaarvergadering genoemd, gehouden worden op de zetel van de vereniging of op een andere plaats, zoals aangeduid in de bijeenroeping, die ook dag en uur aangeeft.

De jaarvergadering dient zich tenminste uit te spreken over de goedkeuring van de begrotingen en de rekeningen en het verlenen van kwijting aan de beheerders en de commissarissen.

Buitengewone algemene vergaderingen worden gehouden telkens de omstandigheden dit vereisen en in elk geval wanneer één vijfde van de leden daarom verzoeken. In dit laatste geval dient de raad van beheer binnen de maand gevolg te geven aan het verzoek.

De bijeenroeping van de algemene vergadering gebeurt door de raad van beheer, tenminste acht kalenderdagen voor de datum van de algemene vergadering, bij gewoon schrijven of op de wijze voorzien in de gecoördineerde wetten betreffende de kinderbijslag voor werknemers. In geval de bijeenroeping gebeurt per gewoon schrijven, geldt de poststempel als bewijs.

Over de punten die niet in de agenda vermeld werden, kan de algemene vergadering slechts geldig beraadslagen en besluiten met de eenparige instemming van de aanwezige en vertegenwoordigde leden voor zover alle leden aanwezig of vertegenwoordigd zijn.

Art. 12.Verloop van de algemene vergadering De algemene vergadering beraadslaagt en besluit volgens de bepalingen van de wet en de statuten en, bij ontoereikendheid van deze bepalingen, volgens de regels van de vertegenwoordigende lichamen.

Iedere algemene vergadering wordt voorgezeten door de voorzitter of bij diens ontstentenis, door de ondervoorzitter, of bij diens ontstentenis, door de oudste in jaren van de aanwezige beheerders.

De voorzitter duidt een secretaris aan, die buiten de leden mag worden gekozen. De vergadering kiest twee stemopnemers indien zij dit nuttig of nodig acht. Tezamen vormen deze personen het bureau.

De gewone leden van de algemene vergadering beschikken elk over één stem. De werkende leden beschikken elk over 400 stemmen.

De algemene vergadering kan maar geldig beraadslagen en besluiten indien ten minste de helft van de werkende leden van elke klasse aanwezig of vertegenwoordigd is. Indien dit quorum niet is bereikt, kan een nieuwe algemene vergadering worden bijeengeroepen met dezelfde agenda, die geldig zal beraadslagen en besluiten, in zoverre minstens drie werkende leden van klasse A en drie werkende leden van klasse B aanwezig of vertegenwoordigd zijn.

De besluiten van de algemene vergadering worden genomen met een meerderheid van twee derden van de uitgebrachte stemmen van de aanwezige leden, tenzij de wet of de statuten in een strengere regeling voorzien. Onthoudingen, blanco en ongeldige stemmen worden niet bij de uitgebrachte stemmen gerekend.

Voor wijziging van de statuten en van het huishoudelijk reglement is een bijzondere meerderheid van drie vierden van de aanwezige en vertegenwoordigde leden, en een gewone meerderheid bij de A-leden en bij de B-leden, vereist.

Voor verkiezingen is geheime stemming verplicht, tenzij eenparig akkoord van alle aanwezige of vertegenwoordigde leden.

Van het verloop van de vergadering (en in het bijzonder de daarbij getroffen beslissingen) wordt tijdens de zitting een verslag opgemaakt. Deze notulen worden na afsluiting van de vergadering ondertekend door de leden van het bureau en de leden die het vragen.

Zij worden bewaard in een speciaal daartoe op de zetel van de vereniging bewaard register.

Voor echt verklaarde afschriften en uittreksels worden geldig ondertekend door de voorzitter en de ondervoorzitter, of bij ontstentenis door twee beheerders, één van klasse A en één van klasse B, gezamenlijk optredend.

HOOFDSTUK IV. - Raad van beheer

Art. 13.Samenstelling van de raad van beheer De vereniging wordt beheerd door een raad van beheer samengesteld uit maximum 15 leden, natuurlijke personen, door de algemene vergadering benoemd op de wijze zoals in dit artikel voorgeschreven.

Zes leden van de raad van beheer worden door de algemene vergadering gekozen uit een lijst van kandidaten voorgesteld door de raad van beheer of andere beleidsorganen van de feitelijke vereniging Boerenbond (« B-beheerders »).

Zes leden van de raad van beheer worden door de algemene vergadering gekozen uit een lijst van kandidaten voorgesteld door de raad van beheer of andere beleidsorganen van het Verbond van Kristelijke Werkgevers en Kaderleden, v.z.w. ("A-beheerders").

Drie onafhankelijke beheerders worden door de algemene vergadering gekozen uit een lijst van kandidaten in onderling overleg voorgedragen door de raad van beheer of andere beleidsorganen van Verbond van Kristelijke Werkgevers en Kaderleden, v.z.w. en de feitelijke vereniging Boerenbond (« onafhankelijke beheerders »).

Voor de toepassing van deze bepaling wordt onder een onafhankelijke beheerder verstaan een natuurlijke persoon die : (i) geen deel uitmaakt van de beheersorganen of directie van de vereniging, een verwante vereniging, een verwante vennootschap of een lid-rechtspersoon, noch daarvan deel heeft uitgemaakt in het voorbije jaar, tenzij eveneens als onafhankelijk beheerder. (ii) geen band van bloed-of aanverwantschap heeft met een A- of B-beheerder, tenminste inzoverre dergelijke band zijn onafhankelijk oordeel redelijkerwijs zou kunnen beïnvloeden. (iii) geen enkele andere band onderhoudt met de vereniging, een verwante vereniging, een verwante vennootschap, een lid-rechtspersoon of een A- of B-beheerder, die van aard zou zijn om zijn onafhankelijk beoordelingsvermogen te beïnvloeden, tenzij eveneens als onafhankelijk beheerder.

Onder verwante vereniging wordt verstaan elke vereniging waarvan tenminste de helft van de beheerders dezelfde zijn als of een band vertonen met de beheerders van de vereniging, alsook de verenigingen die over een voordrachtrecht beschikken zoals voorzien in artikel 13.

Onder verwante vennootschap wordt verstaan elke vennootschap waarvan tenminste de helft van de beheerders dezelfde zijn als of een band vertonen met de beheerders van de vereniging of een verwante vereniging.

De beheerders worden benoemd voor een mandaat van zes jaar en hun mandaat verstrijkt met het afsluiten van een jaarvergadering.

Afwijkend van bovenstaande bepaling eindigt het mandaat van een beheerder op de algemene vergadering die voorafgaat aan het bereiken van de leeftijd van 65 jaar, alsook bij verlies van hoedanigheid op grond waarvan zij zijn voorgedragen overeenkomstig artikel 5 van de statuten.

De benoeming is op ieder moment herroepbaar.

De uittredende beheerders zijn herbenoembaar. Ingeval zij niet tijdig herbenoemd of vervangen worden, blijven zij hun mandaat waarnemen tot zij vervangen of herbenoemd zijn.

Indien de algemene vergadering een beheerder ontslaat, zal deze vervangen worden door een beheerder benoemd op voordracht van de werkende leden van de klasse die initieel de ontslagen beheerder voorstelde.

De algemene vergadering stelt in voorkomend geval de bezoldiging vast die aan de beheerders wordt toegekend.

Art. 14.Voorzitter- en ondervoorzitterschap De raad van beheer kiest om de drie jaar onder zijn leden gelijktijdig een voorzitter en een ondervoorzitter, afwisselend onder de A-beheerders en de B-beheerders, waarbij zij nooit tot dezelfde klasse kunnen behoren.

Indien om welke reden ook de voorzitter of ondervoorzitter de termijn van hun voorzitter- of ondervoorzitterschap niet kunnen voleindigen, zal de raad van beheer onder zijn leden een vervanger kiezen die tot dezelfde klasse van beheerders behoort als diegene waartoe de initiële beheerder behoorde. De aldus verkozen beheerder voleindigt het resterende mandaat van diegene die hij vervangt.

Art. 15.Vergaderingen van de raad van beheer De raad van beheer vergadert op de maatschappelijke zetel van de vereniging of op elke andere plaats aangeduid in de bijeenroeping.

De raad van beheer wordt bijeengeroepen door de voorzitter, of in geval van zijn afwezigheid, door de ondervoorzitter, telkens de belangen van de vereniging dit vereisen. De raad van beheer kan tevens worden bijeengeroepen wanneer één derde van zijn leden daartoe verzoekt.

Behoudens dringende gevallen in de notulen te rechtvaardigen, zullen de oproepingen ten minste acht kalenderdagen voor de vergadering bij gewone brief, telegram, telex, telefax of op enig ander schriftelijke wijze worden verstuurd. De oproepingen vermelden plaats, datum, uur en agenda van de vergadering.

Elke beheerder die een vergadering van de raad van beheer bijwoont of zich erop laat vertegenwoordigen, wordt als regelmatig opgeroepen beschouwd. Een beheerder kan er eveneens aan verzaken zich te beroepen op het ontbreken of de onregelmatigheid van de oproeping, en dit voor of na de vergadering waarop hij niet aanwezig was.

De raad van beheer wordt voorgezeten door de voorzitter, of, bij diens afwezigheid door de ondervoorzitter, of, bij ontstentenis van beiden, door de oudste in jaren van de aanwezige beheerders.

De raad van beheer vormt een college dat beraadslaagt en besluit volgens de bepalingen van de wet en de statuten en, bij ontoereikendheid van deze bepalingen, volgens de regels van de vertegenwoordigende lichamen.

Daarenboven treft de raad van beheer in voorkomend geval, met het oog op een doelmatige werking, de regelingen die hij nuttig acht, en legt deze zonodig vast in een huishoudelijk reglement.

De raad van beheer kan slechts geldig beraadslagen en besluiten indien (i) de meerderheid van de beheerders aanwezig of geldig vertegenwoordigd is, en (ii) minstens drie A-beheerders en drie B-beheerders aanwezig of geldig vertegenwoordigd zijn. Indien dit quorum niet is bereikt, kan een nieuwe raad van beheer worden bijeengeroepen met dezelfde agenda, die geldig zal beraadslagen en besluiten indien minstens drie A-beheerders en drie B-beheerders aanwezig of geldig vertegenwoordigd zijn.

Over punten die niet op de agenda vermeld werden, kan de raad van beheer slechts geldig beraadslagen en besluiten met eenparige instemming van de aanwezige en vertegenwoordigde beheerders voor zover alle beheerders aanwezig of vertegenwoordigd zijn.

Iedere beheerder kan per gewone brief, telegram, telex, telefax of op enig andere schriftelijke wijze volmacht geven aan een andere beheerder om hem op een vergadering van de raad van beheer te vertegenwoordigen. Geen beheerder mag meer dan één lid vertegenwoordigen.

In uitzonderlijke gevallen, wanneer de dringende noodzakelijkheid en het belang van de vereniging zulks vereisen, kunnen de besluiten van de raad van beheer worden genomen bij eenparig schriftelijk akkoord van de beheerders. Die procedure kan echter niet worden gevolgd voor de vaststelling van de rekeningen bedoeld in artikel 20 van deze statuten.

De besluiten van de raad van beheer worden bij gewone meerderheid van de uitgebrachte stemmen genomen. Onthoudingen, blanco en ongeldige stemmen worden niet bij de uitgebrachte stemmen geteld.

De volgende besluiten dienen echter te worden genomen met een meerderheid van drie vierden van de uitgebrachte stemmen : - de aanvaarding van nieuwe leden; - het voorstel tot fusie of vereffening; - voordracht van de afgevaardigd beheerder.

Voor verkiezingen is geheime steming verplicht, tenzij éénparig akkoord van alle aanwezige of vertegenwoordigde leden om anders te stemmen.

De besluiten van de raad van beheer worden met een bondig verslag van de besprekingen die eraan voorafgingen, genotuleerd in een speciaal daartoe op de zetel van de vereniging bewaard register. Deze notulen worden na goedkeuring ondertekend, door de voorzitter en minstens de meerderheid van de aanwezige of geldig vertegenwoordigde leden van de raad van beheer.

Voor echt verklaarde afschriften en uittreksels van de notulen worden geldig ondertekend door de voorzitter en de ondervoorzitter, of bij ontstentenis door twee beheerders, één van klasse A en één van klasse B, gezamenlijk optredend.

Art. 16.Bevoegdheid De raad van beheer is bevoegd om alles te doen wat nodig of dienstig kan zijn om het doel van de vereniging te realiseren, met inbegrip van daden van beschikking, met uitzondering van die verrichtingen of besluiten, waarvoor krachtens de wet of de statuten alleen de algemene vergadering bevoegd is.

De raad van beheer kan voor bepaalde handelingen zijn bevoegdheid geheel of gedeeltelijk overdragen aan één of meer bepaalde personen.

In alle gevallen is de raad van beheer bevoegd om de vergoeding vast te stellen, die ten laste van de algemene onkosten valt, voor alle personen aan wie delegatie wordt verleend.

Art. 17.Dagelijks beheer De raad van beheer vertrouwt het dagelijks beheer toe aan een afgevaardigd beheerder.

De raad van beheer benoemt de afgevaardigd beheerder onder de onafhankelijke beheerders.

Art. 18.Bureau De raad van beheer stelt een bureau aan, bestaande uit (i) de voorzitter, (ii) de ondervoorzitter, (iii) de afgevaardigd beheerder, en (iv) een daartoe aangeduide onafhankelijke beheerder.

Onverminderd bijkomende bevoegdheden die door de raad van beheer worden toegewezen, is het bureau bevoegd voor : - de voorbereiding van de raden van beheer; - het nemen van dringende beslissingen en rapportering ervan aan de raad van beheer, ter bekrachtiging; - de voordracht van de afgevaardigde beheerder en directie; - het voorstel van de verdeling van de bezoldiging van de beheerders, vastgesteld door de algemene vergadering, het voorstel van de bezoldiging van de directie.

Art. 19.Vertegenwoordiging Onverminderd de vertegenwoordigingsmacht toegekend voor daden van dagelijks beheer of toebedeeld aan bijzondere volmachtdragers en, bij gebreke van een specifieke vermelding in de notulen van de raad van beheer, wordt de vereniging in alle handelingen in en buiten rechte rechtsgeldig vertegenwoordigd door de voorzitter en ondervoorzitter, of bij ontstentenis door twee beheerders, één van klasse A en één van klasse B, die gezamenlijk optreden.

Voor daden van dagelijks beheer wordt de vereniging rechtsgeldig vertegenwoordigd door de afgevaardigd beheerder, die alleen kan opreden.

De persoon of personen die overeenkomstig deze bepaling de vereniging vertegenwoordigen, kunnen gevolmachtigden van de vereniging aanstellen. Alleen bijzondere en beperkte volmachten voor bepaalde of voor een reeks van bepaalde rechtshandelingen zijn geoorloofd.

HOOFDSTUK V. - Rekeningen en controle

Art. 20.Rekeningen Het boekjaar begint op 1 januari en eindigt op 31 december van elk jaar.

Met het oog op de jaarvergadering, legt de raad van beheer de rekeningen van het afgelopen boekjaar voor aan de commissaris-revisor, die verslag doet aan de algemene vergadering. Indien de algemene vergadering de rekeningen goedkeurt, geeft zij, in voorkomend geval, een bestemming aan het batig saldo, in overeenstemming met de wettelijke en reglementaire bepalingen.

De raad van beheer legt tevens de begroting voor het komende boekjaar ter goedkeuring aan de algemene vergadering voor.

Art. 21.Controle De controle op de financiële toestand, op de jaarrekening en op de regelmatigheid van de verrichtingen weer te geven in de jaarrekening wordt toevertrouwd aan één commissaris-revisor dan wel aan een college van commissaris-revisoren.

De commissaris-revisoren worden benoemd door de algemene vergadering onder de leden, natuurlijke persoon of rechtspersoon, van het Instituut der Bedrijfsrevisoren. Zij worden benoemd voor een hernieuwbare periode van drie jaar.

De algemene vergadering bepaalt de bezoldiging van de commissaris-revisoren, die uit een vast bedrag dient te bestaan.

De opdracht van de commissaris-revisoren wordt mede bepaald door de wetten, besluiten en reglementen die de activiteit van de vereniging regelen.

HOOFDSTUK VI. - Ontbinding en vereffening

Art. 22.Ontbinding De vereniging kan vrijwillig worden ontbonden door een besluit van de algemene vergadering overeenkomstig de wet betreffende de verenigingen zonder winstoogmerk.

Art. 23.Vereffening De algemene vergadering die beslist de vereniging te ontbinden, benoemt tegelijkertijd één of meer vereffenaars, bepaalt hun bevoegdheid, hun bezoldigingen en de wijze van vereffening, met inbegrip van de bestemming van het nettoactief vermogen.

Overgangsbepaling - Dagelijks beheer In afwachting van de aanstelling van een afgevaardigd beheerder overeenkomstig artikel 17 van de statuten en in weerwil van het daarin gestelde benoemingsvereiste, wordt het dagelijks beheer bij wijze van overgangsregeling aan de heer Frans Hofkens, doctor in de rechten, wonende te 3210 Lubbeek, Eikenstraat 50, toevertrouwd. De heer Frans Hofkens zal daartoe over de beheers- en vertegenwoordigingsbevoegdheden, vervat in de artikelen 17 en 19 van de statuten, beschikken.

Vu pour être annexé à l'arrêté du 2 avril 2001.

Le Ministre des Affaires sociales, F. VANDENBROUCKE

^