Etaamb.openjustice.be
Benoeming Door Koninklijk Besluit
gepubliceerd op 19 april 2012

Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 4 maart 2012 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : LEOPOLDSORDE Commandeur De heer Romain TIMMERMANS, adviseur b Officier Mevr. Anne BOUILLET, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 15 nov(...)

bron
federale overheidsdienst economie, k.m.o., middenstand en energie
numac
2012011159
pub.
19/04/2012
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE


Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 4 maart 2012 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : LEOPOLDSORDE Commandeur De heer Romain TIMMERMANS, adviseur bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 15 november 2011.

Officier Mevr. Anne BOUILLET, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 15 november 2011.

Ridder Mevr. Danielle HENRY, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;

De heer Hugo OOMS, bestuurschef bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2011;

De heer Guido SALIEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2011.

Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.

KROONORDE Officier Mevr. Petra COLSON, adviseur bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Frieda COOSEMANS, attaché bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2011;

De heer Robert DE VUYST, attaché bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Bernadette HAMENDE, adviseur bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 9 april 2009;

De heer Jan HENSMANS, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2011;

De heer Pascal LAMBERT, adviseur bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2011;

De heer Guido MUSSCHE, attaché bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2007;

De heer Peter VAN HERREWEGHE, adviseur bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2011.

Ridder De heer Michel CORNET, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Catherine ELIAS, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Colette FALAISE, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

De heer Philippe GREGOIRE, ICT-deskundige bij de Nationale Bank van België met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Godelieve HEEREN, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Marie-Jeanne JANSSENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2011;

De heer Didier LACROIX, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Kristina OP DE BEECK, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2011;

De heer René PIOT, financieel deskundige bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Rita RETRO, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Irène SCHEIRLINCK, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Lisette VANPARIJS, administratief assistent bij het Federaal Planbureau met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Erna VERHEYDEN, administratief deskundige bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 15 november 2011.

Gouden Palmen Mevr. Dominique BEELEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2009;

Mevr. Carine CALLAERT, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2008;

Mevr. Godelieve CNAPELINCKX, administratief medewerker bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2009;

Mevr. Nicole DELVAUX, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2011;

De heer Jean-Pierre GRZADZIEL, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2007;

De heer Eric JANS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Francine NOEL, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2011;

De heer Philippe PATERNOSTRE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2007;

Mevr. Marie-Luc PIERLE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Chantal PULINCKX, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Liliane ROCHTUS, administratief medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;

De heer Piet VAN COPPENOLLE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010.

ORDE VAN LEOPOLD II Grootofficier De heer Antonius HARDING, adjunct-secretaris bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2011.

Commandeur De heer Marc BURHIN, attaché bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Rose-Anne DE SWERT, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;

De heer André JURICIC, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2011;

De heer Dirk TROMMELMANS, adviseur bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011.

Ridder Mevr. Rita AENSPECK, technisch medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Irène AMBROOS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Jacqueline BAJOMEE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Martine BAYE, administratief deskundige bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Godelieve BERGANS, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Pascale BODART, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2010;

De heer Claude BAUWENS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Marie-Rose BESSEMANS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2011;

De heer Gino BORREMANS, administratief medewerker bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Magda COOREMAN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Jenny COOSEMANS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Greta DE BRANDT, administratief assistent bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Christiane DEFRERE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Georgette DE GREEF, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Christina DU GOUY, administratief assistent bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Marie-France EVRARD, financieel deskundige bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Renée FELTEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2011;

De heer Roger FRAIKIN, technisch medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

De heer Christian GUSTIN, financieel deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2011;

De heer Philippe JADOT, administratief assistent bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2011;

De heer Jean-François PASTEGER, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2011;

De heer Frans ROBBERECHTS, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2009;

Mevr. Josiane THIRY, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

De heer Roland THIRY, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

De heer Nicolas VAN DEN BON, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Viviane VANDENSAVEL, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Lutgart VAN NUFFEL, administratief assistent bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2010;

De heer Marc VAN ONGEVALLE, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Ghislaine VERMEIR, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2011;

De heer Christophe VIERENDEELS, administratief deskundige bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Marleen VRANCKEN, administratief deskundige bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2011.

Gouden Medaille De heer Graziano LIROUX, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2011;

De heer José MARQUEZ Y SANCHEZ, technisch medewerker bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2011;

De heer Eddy SWINNEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011.

^