Etaamb.openjustice.be
Lijst
gepubliceerd op 24 april 2009

Vergelijkende selectie van Duitstalige administratieve medewerkers domein Financiën en Personeelsbeleid (niveau 2) voor het Instituut voor de opleiding en de voortgezette opleiding in de Middenstand en de K.M.O.'s van de Duitstalige Gemeensch(...) Er wordt een lijst van geslaagden aangelegd die één jaar geldig blijft. Op de datum van de aanst(...)

bron
selor - selectiebureau van de federale overheid
numac
2009201854
pub.
24/04/2009
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID


Vergelijkende selectie van Duitstalige administratieve medewerkers domein Financiën en Personeelsbeleid (m/v) (niveau 2) voor het Instituut voor de opleiding en de voortgezette opleiding in de Middenstand en de K.M.O.'s van de Duitstalige Gemeenschap (ADD09002) Er wordt een lijst van geslaagden aangelegd die één jaar geldig blijft.

Op de datum van de aanstelling moet de kandidaat o.a. de volgende voorwaarde vervullen : Belg zijn of burger van een ander land dat tot de Europese Economische Ruimte of de Zwitserse Bondsstaat behoort.

Toelaatbaarheidsvereiste : 1. Vereiste diploma's op 11 mei 2009 : - getuigschrift uitgereikt na het slagen van het zesde leerjaar van het secundair onderwijs met volledig leerplan; - getuigschrift van hoger secundair onderwijs of bekwaamheidsdiploma dat toegang verleent tot het hoger onderwijs; - diploma uitgereikt na het slagen voor het examen dat bepaald is in artikel 5 van de wetten op het toekennen van de academische graden; - diploma van een tot de groep handel, administratie of organisatie behorende afdeling van hogere secundaire technische leergangen, uitgereikt na één cyclus van ten minste zevenhonderd vijftig lestijden. 2. Vereiste ervaring op 11 mei 2009 : minstens drie jaar beroepservaring in minstens één van de volgende materies : - financiële boekhouding : minstens rekeningenbeheer en opmaken van balansen; - betaalbureau : minstens betalingsfiches opmaken; - administratief beheer van het personeel : minstens up-to-date houden van de gegevens en de aanwezigheden, afwezigheden en vakanties van de medewerkers; - opstellen en beheren van wettelijk verplichte aangiften (b.v. voor ziekenfondsen, RSZ,...).

De functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u aanvragen bij SELOR (via de infolijn 0800-505 55 of 087-59 63 83) of downloaden van de website van SELOR. Jaarlijks brutobeginsalaris : 21.187,03 EUR, reglementaire toelagen niet inbegrepen.

Solliciteren kan tot 11 mei 2009.

U kan alleen per fax (087-59 64 10) of per brief inschrijven. Die laatste stuurt u naar SELOR, Ministerium der DG, t.a.v. de heer Dirk Breuer, Gospertstrasse 1, 4700 Eupen (de datum van de poststempel geldt als bewijs).

U kan u niet per e-mail of via de website van SELOR inschrijven.

Uw sollicitatie komt enkel in aanmerking als u, ten laatste op de uiterste inschrijvingsdatum : - het standaard-CV volledig ingevuld terugstuurt; - uw naam, voornaam, volledig adres, geboortedatum, rijksregisternummer en referentienummer (ADD09002) vermeldt; - ons een kopie bezorgt van uw diploma.

Zo niet wordt met uw sollicitatie geen rekening gehouden.

Het standaard-CV vindt u op de website www.selor.be U kan het ook telefonisch (087-59 63 83), per fax (087-59 64 10) of per e-mail (dirk.breuer@selor.be) aanvragen.

Als u nog vragen hebt, kan u zich wenden tot de heer Dirk Breuer, via telefoon (087-59 63 83) of e-mail (dirk.breuer@selor.be).

Uw sollicitatie moet aan de deelnemingsvoorwaarden voldoen.

^