Etaamb.openjustice.be
Lijst
gepubliceerd op 09 oktober 2009

Vergelijkende selectie van Franstalige functioneel analisten projectbeheerder (niveau A) voor het RIZIV (AFG09028) Na deze selectie wordt een lijst met maximum 6 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft. Indien er voor de(...) Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handic(...)

bron
selor - selectiebureau van de federale overheid
numac
2009204528
pub.
09/10/2009
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID


Vergelijkende selectie van Franstalige functioneel analisten projectbeheerder (m/v) (niveau A) voor het RIZIV (AFG09028) Na deze selectie wordt een lijst met maximum 6 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft. Indien er voor de toekenning van de laatste plaats verscheidene geslaagden zijn met een gelijk aantal punten, wordt het maximum aantal geslaagden in hun voordeel verhoogd.

Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. Deze personen worden er enkel in opgenomen op hun vraag en voor zover zij een attest hebben voorgelegd waarin hen de hoedanigheid van persoon met een handicap wordt toegekend. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.

Als u geslaagd bent voor deze selectie, moet u - om benoemd te worden - op de datum van de aanstelling o.a. Belg zijn of burger van een ander land behorende tot de Europese Economische Ruimte of de Zwitserse Bondsstaat.

Toelaatbaarheidsvereisten : Op 26 oktober 2009 moet u : OFWEL in het bezit zijn van één van de volgende diploma's : ? diploma van licentiaat/master, arts, doctor, apotheker, geaggregeerde van het onderwijs, ingenieur, industrieel ingenieur, architect, meester (basisopleiding van 2 cycli), erkend en uitgereikt door de Belgische universiteiten en de instellingen voor hoger onderwijs van het lange type, voor zover de studies ten minste vier jaar hebben omvat, of door een door de Staat of een van de Gemeenschappen ingestelde examencommissies; ? getuigschrift uitgereikt aan de laureaten van de Koninklijke Militaire School en die gerechtigd zijn tot het voeren van de titel van burgerlijk ingenieur of van licentiaat/master.

OFWEL over een relevante professionele werkervaring van twee jaar beschikken.

Onder relevante professionele werkervaring, verstaat men ervaring behaald TEGELIJKERTIJD in : - de uitwerking van functionele analyses van informaticatoepassingen door gebruik te maken van een objectgeoriënteerde ontwerpmethode - het beheer (leiding en coördinatie) van informaticaprojecten van gemiddelde omvang (te weten projecten waarbij de directie/het management van meerdere medewerkers (ontwikkelaars) betrokken is, de uitwerking van een projectplanning, contacten met gesprekspartners buiten de ICT (business), de uitwerking van een "test plan", de opmaak (in samenwerking met het ontwikkelaarsteam) van een gepaste documentatie (ter attentie van de gebruikers en voor IT-onderhoud)...). (We vragen u in dit geval toch om uw hoogst behaalde diploma op te laden in 'Mijn Selor').

De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR (via de infolijn 0800-505 54) of op de SELOR-website.

Jaarlijks brutobeginsalaris : 38.455,09 EUR, reglementaire toelagen niet inbegrepen.

Solliciteren kan tot 26 oktober 2009 via www.selor.be Uw kandidatuur wordt enkel in aanmerking genomen als : - u uw online-CV volledig invult in "Mijn Selor" - en u een kopie van uw diploma ten laatste op de uiterste inschrijvingsdatum oplaadt in uw online-CV in "Mijn Selor"; - en u online solliciteert voor deze vacature.

Indien u uw diploma niet kan opladen, dient u het ten laatste op de uiterste inschrijvingsdatum op te sturen naar SELOR, t.a.v. Sandrine Laitem, Bischoffsheimlaan 15, 1000 Brussel, met de vermelding van uw rijksregisternummer, uw naam, uw voornaam en het selectienummer (de datum van de poststempel geldt als bewijs).

Online solliciteren is snel en eenvoudig. Eens uw CV en persoonlijke gegevens bij ons gekend zijn, zijn ze geregistreerd voor andere functies waarvoor u in de toekomst wenst te solliciteren. Handig en tijdbesparend. Bovendien verschijnt er op het scherm onmiddellijk een bericht of aan alle voorwaarden werd voldaan.

Ondanks het grote voordeel van het online solliciteren, zullen brieven die ons alsnog per post bereiken niet geweigerd worden (geen mail, geen fax). Contacteer ten laatste op de uiterste inschrijvingsdatum Sandrine Laitem via 02-788 66 81, indien u gebruik wenst te maken van deze optie zodat we de voorwaarden kunnen meedelen.

^