Etaamb.openjustice.be
Document
gepubliceerd op 20 april 2012

Vergelijkende selectie van Nederlandstalige medewerkers Organisatiebeheersing Klachten- en Geschillenmanagement (niveau A) voor SELOR (ANG12054) Na de selectie wordt een lijst met maximum 10 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blij(...) Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De (...)

bron
selor - selectiebureau van de federale overheid
numac
2012202230
pub.
20/04/2012
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID


Vergelijkende selectie van Nederlandstalige medewerkers Organisatiebeheersing Klachten- en Geschillenmanagement (m/v) (niveau A) voor SELOR (ANG12054) Na de selectie wordt een lijst met maximum 10 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft.

Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.

Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : ? diploma van licentiaat/master, arts, doctor, apotheker, geaggregeerde van het onderwijs, ingenieur, industrieel ingenieur, architect, meester (basisopleiding van 2 cycli), erkend en uitgereikt door de Belgische universiteiten en de instellingen voor hoger onderwijs van het lange type, voor zover de studies ten minste vier jaar hebben omvat, of door een door de Staat of een van de Gemeenschappen ingestelde examencommissie; ? getuigschrift uitgereikt aan de laureaten van de Koninklijke Militaire School en die gerechtigd zijn tot het voeren van de titel van burgerlijk ingenieur of van licentiaat/master. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : minimum twee jaar relevante professionele ervaring in het domein van klachten- en geschillenmanagement, meer specifiek met elk van de volgende activiteiten : ? het beheer van klachten van A tot Z binnen een organisatie : dit betekent het behandelen van klachten, het opvolgen van klachten en het rapporteren over klachten; ? het samenstellen en het opvolgen van geschillendossiers voor de Raad Van State; ? het implementeren en uitwerken van een professioneel klachtensysteem in een organisatie.

Solliciteren kan tot 7 mei 2012 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR (via de infolijn 0800-505 54) of op www.selor.be

^