Etaamb.openjustice.be
Document
gepubliceerd op 25 april 2014

Vergelijkende selectie van Franstalige « gestionnaires de dossiers du personnel » (niveau 2) voor het Ministerie van de Franstalige Gemeenschap (AFG14172) Na de selectie wordt een lijst met geslaagden aangelegd die twee jaar geldig blijft(...) Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De (...)

bron
selor - selectiebureau van de federale overheid
numac
2014202615
pub.
25/04/2014
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID


Vergelijkende selectie van Franstalige « gestionnaires de dossiers du personnel » (m/v) (niveau 2) voor het Ministerie van de Franstalige Gemeenschap (AFG14172) Na de selectie wordt een lijst met geslaagden aangelegd die twee jaar geldig blijft.

Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.

Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereist diploma op de uiterste inschrijvingsdatum : ? Getuigschrift uitgereikt na het slagen "met vrucht" van een 6e leerjaar van het secundair onderwijs met volledig leerplan. ? Getuigschrift van hoger secundair onderwijs of bekwaamheidsdiploma dat toegang verleent tot het hoger onderwijs. ? Diploma uitgereikt na het slagen voor het examen bedoeld in art. 5 van de wetten op het toekennen van de academische graden. ? Diploma of getuigschrift van het hoger secundair onderwijs voor sociale promotie, afgeleverd na een cyclus van tenminste 750 lestijden. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : minimum vier jaar relevante professionele ervaring in een organieke overheidsdienst : ? Ofwel als medewerker in het beheer van pecuniaire personneelsdossiers.Dat betekent een vereiste ervaring in vaststelling en liquidatie van de salaris van het personneel. ? Ofwel als medewerker in administratief dossierbeheer van het personneel. Dat betekent een vereiste ervaring in dossierbeheer in een van de volgende domeinen : o Beheer van prestaties (verlof, ziekte,...). o Beheer van werkongevallen. o Beheer van pensioen's dossiers. o Beheer van recrutering en selectie (beheer van oproeping tot kandidaatstelling, beheer van kandidaturen, contacten met kandidaten, opstelling van arbeidsovereenkomsten en benoemingsbesluiten).

Solliciteren kan tot 16 mei 2014 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR via de infolijn 0800-505 54 of op www.selor.be

^