Etaamb.openjustice.be
Besluit Van De Franse Gemeenschapscommissie van 17 december 1998
gepubliceerd op 16 februari 1999

Besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie betreffende het functioneel beheer van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces

bron
franse gemeenschapscommissie van het brussels hoofdstedelijk gewest
numac
1999031032
pub.
16/02/1999
prom.
17/12/1998
ELI
eli/besluit/1998/12/17/1999031032/staatsblad
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
links
Raad van State (chrono)
Document Qrcode

17 DECEMBER 1998. - Besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie betreffende het functioneel beheer van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces


Het College van de Franse Gemeenschapscommissie, Gelet op artikelen 138 en 178 van de Grondwet;

Gelet op de bijzondere wet van 8 augustus 1980 betreffende de hervorming der instellingen, gewijzigd bij de bijzondere wet van 16 januari 1989 betreffende de financiering van de Gemeenschappen en Gewesten en bij de bijzondere wet van 16 juli 1993 ter vervollediging van de federale staatsstructuur;

Gelet op de bijzondere wet van 12 januari 1989 betreffende de Brusselse instellingen, gewijzigd bij de bijzondere wet van 16 juli 1993 ter vervollediging van de federale staatsstructuur;

Gelet op decreet II van de Franse Gemeenschap van 19 juli 1993 betreffende de overdracht van sommige bevoegdheden van de Franse Gemeenschap aan het Waalse Gewest en aan de Franse Gemeenschapscommissie;

Gelet op decreet III van de Franse Gemeenschapscommissie van 22 juli 1993 betreffende de overdracht van sommige bevoegdheden van de Franse Gemeenschap aan het Waalse Gewest en aan de Franse Gemeenschapscommissie;

Gelet op het decreet van de Franse Gemeenschapcommissie van 18 december 1998 betreffende de oprichting van een Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces;

Gelet op het besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie van 4 juli 1995 tot vaststelling van de verdeling van de bevoegdheden tussen de Leden ervan;

Gelet op het besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie van 4 juli 1995 tot regeling van zijn werking en tot regeling van de ondertekening van de akten van het College, zoals gewijzigd op 14 en 21 september 1995;

Gelet op het besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie van 3 februari 1994 houdende delegatie van bevoegdheid en ondertekening aan de leidend ambtenaar van de diensten van het College van de Franse Gemeenschapscommissie, zoals gewijzigd op 18 december 1997;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 2 december 1998;

Gelet op het akkoord van het Lid van het College belast met Begroting, gegeven op 16 december 1998;

Gelet op de wetten op de Raad van State, gecoördineerd op 12 januari 1993, inzonderheid op artikel 3, § 1, zoals gewijzigd bij de wetten van 4 juli 1989 en 4 augustus 1996.

Gelet op de hoogdringendheid;

Overwegende dat de installering op 1 januari 1999 van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces onverwijld eigen regels voor de goede werking van het functioneel beheer vereist;

Overwegende dat het van belang is de delegaties van bevoegdheid en ondertekening aan de leidend ambtenaar van de Diensten van het College van de Franse Gemeenschapscommissie aan te passsen, rekening houdend met de oprichting op 1 janauri 1999 van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces;

Op voordracht van de Leden van het College belast met Bijstand aan Personen en Openbaar Ambt, Besluit : HOOFDSTUK I. - Algemene bepalingen

Artikel 1.Dit besluit regelt een aangelegenheid bedoeld in artikel 128 van de Grondwet krachtens artikel 138 van de Grondwet.

Art. 2.Voor de toepassing van dit besluit dient te worden verstaan onder : - het College : het College van de Franse Gemeenschapscommissie; - het decreet : het decreet van de Franse Gemeenschapcommissie van 18 december 1998 betreffende de oprichting van een Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces; - de Dienst : de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, eveneens « de Brusselse Franstalige dienst voor gehandicapten » genoemd.

Art. 3.Het decreet van de Franse Gemeenschapscommissie van 18 juli 1996 betreffende de ontbinding van het Brussels Franstalig Fonds voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces treedt in werking op 1 januari 1999. HOOFDSTUK II. - De organisatie van de dienst

Art. 4.De werking van de Dienst wordt verzekerd door : 1° het personeel dat is vermeld in de bijlage bij het besluit van het College van 1 oktober 1998 houdende organisatie van de overheveling van de personeelsleden van het Brussels Franstalig fonds voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces naar de diensten van het College;2° het personeel van de diensten van het College belast met de taken omschreven in artikel 2 van het decreet. De namenlijst van het personeel van de Dienst gaat als bijlage 1 bij dit besluit.

Art. 5.De Dienst is georganiseerd als volgt : - dienst Management, Boekhouding en Logistiek; - dienst Individuele prestaties (met inbegrip van de Technische bijstand); - dienst Collectieve prestaties (met inbegrip van de instellingen ingericht door de Franse Gemeenschapscommissie waaronder het Revalidatiecentrum `Etoile Polaire'); - dienst Geschillen, Internationale informatie en Initiatieven.

Art. 6.De personeelskosten van de Dienst worden geboekt op afdeling 22 - Bijstand aan personen- van de algemene begroting van de Franse Gemeenschapscommissie.

Art. 7.De lokalen waarin het personeel van de Dienst werkzaam is, zijn door de Franse Gemeenschapscommissie ter beschikking gesteld.

Art. 8.De werkings- en patrimoniale uitgaven van de Dienst worden geboekt op afdeling 22 - Bijstand aan personen- van de algemene begroting van de Franse Gemeenschapscommissie.

Art. 9.Op de datum van de oprichting stelt de Franse Gemeenschapscommissie het meubilair, kantoorautomatisering en informaticamateriaal zoals vermeld in bijlage 2 van dit besluit ter beschikking van de Dienst. HOOFDSTUK III. - De delegaties van bevoegheid en ondertekening

Art. 10.In het besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie van 3 februari 1994 houdende delegatie van bevoegdheid en ondertekening aan de leidend ambtenaar van de diensten van het College van de Franse Gemeenschapscommissie wordt een artikel 1bis ingelast : « Art. 1bis : In afwijking van de bepalingen van artikel 1 van dit besluit kan voor de personeelsleden van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces via een schriftelijke en voorafgaande akte van de leidend ambtenaar een subdelegatie worden toegekend aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor het Management, de Boekhouding en de Logistiek van de Dienst met afzonderlijk beheer of, bij hun afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar.

In afwezigheid van de ambtenaar die de leiding heeft over deze Dienst met afzonderlijk beheer, wordt de toegekende subdelegatie beperkt tot rubrieken 4°, 10°, 15° en 16°.

Art. 11.In hetzelfde besluit worden een artikel 5bis en 5ter ingevoegd : « Art. 5bis In afwijking van de bepalingen van artikel 5 van dit besluit zijn voor de prestaties, tegemoetkomingen en subsidies die worden toegekend in het raam van het beleid voor sociale integratie van de gehandicpaten en hun inschakeling in het arbeidsproces de volgende bepalingen van toepassing : a) Management, Boekhouding en Logistiek De inning van de ontvangsten en de liquidatie van de uitgaven vermeld in § 2 van punt b), § 4 en 9 van punt c) en § 4 van punt d) van dat artikel worden gedelegeerd aan de ambtenaren die door het College zijn aangeduid als boekhouders vallend onder het Rekenhof van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces.b) Individuele prestaties § 1.De ondertekening 1° van de kennisgevingen aan de betrokkenen in verband met de opname en het globale proces inzake de integratie van de gehandicpaten en van de documenten die daarop betrekking hebben;2° van de kennisgevingen aan de centra, ondernemingen en diensten met betrekking tot de individuele tegemoetkomingen en van de documenten die daarop betrekking hebben;3° van de overeenkomsten inzake beroepsomscholing;4° van de kennisgevingen betreffende de tegemoetkomingen aan werkgevers die een gehandicapte tewerkstellen, met uitzondering van de lonen van de werknemers van ondernemingen met aangepast werk;5° van elk schrijven in verband met de situatie van een gehandicapte;6° van elk schrijven en elke overeenkomst betreffende de technische hulpmiddelen, wordt gedelegeerd aan de leidend ambtenaar, of bij diens afwezigheid aan de adjunct van de leidend ambtenaar. Een subdelegatie kan via een schriftelijke en voorafgaande akte van de leidend ambtenaar toegekend worden aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor de Individuele prestaties van deze Dienst met afzonderlijk beheer, of bij hun afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar. § 2. De ordonnancering van de bedragen die verschuldigd zijn aan de gehandicapten, hun werkgevers of aan verstrekkers van diensten in het raam van de individuele prestaties wordt gedelegeerd aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor de Individuele prestaties van de Dienst met afzonderlijk beheer, of bij hun afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar. § 3. Voor de overdracht van gegevens of rapporten van psychologische aard met betrekking tot de gehandicapten die zijn aangenomen op grond van de decretale bepalingen inzake sociale integratie van gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces of die een aanvraag in die zin hebben ingediend, wordt een delegatie van ondertekening toegekend aan de ambtenaren van niveau 1 die houder zijn van een diploma van licentiaat in de psychologische wetentschappen en die zich bezighouden met de Individuele prestaties in de Dienst met afzonderlijk beheer. § 4. Voor de overdracht van gegevens of rapporten van medische aard met betrekking tot de gehandicapten die zijn aangenomen op grond van de decretale bepalingen inzake sociale integratie van gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidproces of die een aanvrag in die zin hebben ingediend, wordt een delegatie van ondertekening toegekend aan de geneesheren die zich bezighouden met de Individuele prestaties in de Dienst met afzonderlijk beheer. c) Collectieve prestaties : § 1.Met uitzondering van de investeringssubsidies voor de centra, ondernemingen en diensten die zijn erkend door de Franse Gemeenschapscommissie in het raam van het beleid inzake de sociale integratie van de gehandicpaten en hun inschakeling in het arbeidsproces worden de toekenning van de subsidies aan deze centra, ondernemingen en diensten die geregeld zijn bij besluiten van het College die de toekenningsvoorwaarden en -modaliteiten ervan vastleggen evenals de toekenning van de tegemoetkomingen in het loon van de werknemers in de ondernemingen met aangepast werk gedelegeerd aan de leidend ambtenaar, of bij diens afwezigheid aan de adjunct van de leidend ambtenaar. § 2. De ondertekening 1° van elk schrijven betreffende de erkenning of subsidiëring van de centra, ondernemingen en diensten die zijn erkend door de Franse Gemeenschapscommissie in het raam van het beleid inzake sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces;2° van elk schrijven betreffende de tegemoetkomingen in het loon van de werknemers van de ondernemingen voor aangepast werk, met uitzondering van de integratiepremies, wordt gedelegeerd aan de leidend ambtenaar, of bij diens afwezigheid aan de adjunct van de leidend ambtenaar. § 3. Voor de akten die zijn omschreven in § 1 en 2 van dit punt, kan een subdelegatie via een schriftelijke en voorafgaande akte van de leidend ambtenaar toegekend worden aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor de Collectieve prestaties van de Dienst met afzonderlijk beheer of, bij hun afwezigheid, aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar. § 4. De ordonnancering van de subsidies aan de centra, ondernemingen en diensten die door de Franse Gemeenschapscommissie zijn erkend in het raam van het beleid inzake de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces alsook van de tegemoetkomingen in de verloning van de werknemers van de ondernemingen met aangepast werk wordt gedelegeerd aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met afzonderlijk beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor de Collectieve prestaties van de Dienst met afzonderlijk beheer, of bij hun afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar. § 5. Voor de overdracht van gegevens of rapporten van psychologische aard met betrekking tot de patiënten die geregeld het Revalidatiecentrum « Etoile Polaire » bezoeken, wordt een delegatie van ondertekening toegekend aan de ambtenaren van niveau 1 die houder zijn van een diploma van licentiaat in de psychologische wetenschappen en die in dat centrum deze patiënten in behandeling hebben. § 6. Voor de overdracht van gegevens of rapporten van medische of paramedische aard met betrekking tot de patiënten die geregeld het Revalidatiecentrum « Etoile Polaire » bezoeken, wordt een delegatie van ondertekening toegekend aan de ambtenaren van niveau 1 die houder zijn van een diploma in de geneeskunde en die in dat centrum deze patiënten in behandeling hebben. § 7. Voor de overdracht van gegevens of rapporten van paramedische aard met betrekking tot de patiënten die geregeld het Revalidatiecentrum « Etoile Polaire » bezoeken, wordt een delegatie van ondertekening toegekend aan de ambtenaren van niveau 1 of 2+ die houder zijn van een diploma van audioloog, logopedist, kinesitherapeut, ergotherapeut, medisch secretariaat en die zich in dat centrum bezighouden met die patiënten. § 8. Voor de overdracht van gegevens of rapporten van sociale aard met betrekking tot de patiënten die geregeld het Revalidatiecentrum « Etoile Polaire » bezoeken, wordt een delegatie van ondertekening toegekend aan de ambtenaren van niveau 2+ die houder zijn van een diploma van maatschappelijk werker. § 9. De ordonnancering van de ontvangsten uit de activiteiten van het revalidatiecentrum « Etoile Polaire » en elk schrijven dat daarop betrekking heeft, worden gedelegeerd : - voor de verstrekkingen die gekoppeld zijn aan de RIZIV-overeenkomst : gezamenlijk aan de geneesheer-directeur van het geconventioneerd centrum voor « Gehoor » of « Gezicht » en aan de geneesheer-directeur van het Centrum; - voor de verstrekkingen van de nomenclatuur, de persoonlijke tegemoetkomingen en de factureringen aan andere instellingen met betrekking tot de revalidaties of raadplegingen : aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met afzonderlijk beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar. d) Geschillen, Internationale informatie en Initiatieven § 1.De ondertekening van ieder schrijven met betrekking tot de geschillen, internationale informatie, documentatie, initiatieven en aan de proefprojecten wordt gedelegeerd aan de leidend ambtenaar, of bij diens afwezigheid aan de adjunct- leidend ambtenaar. § 2. In het raam van de uitbetaling van de investeringssubsidies aan de ondernemingen die door de Franse Gemeenschapscommissie zijn erkend in het raam van het beleid inzake sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces wordt delegatie toegekend aan de leidend ambtenaar, of bij diens afwezigheid aan de adjunct van de leidend ambtenaar om erop toe te zien dat de subsidie haar bestemming krijgt en dat de hypothecaire waarborg gehandhaafd blijft. § 3. Voor de akten die zijn omschreven in § 1 en 2 van dit punt, kan een subdelegatie via een schriftelijke en voorafgaande akte van de leidend ambtenaar toegekend worden aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor de Geschillen, Internationale Informatie en Initiatieven van de Dienst met afzonderlijk beheer, of bij hun afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar. § 4. De ordonnancering van de bedragen die verschuldigd zijn krachtens de verwerving van de hypothecaire waarborgen zoals bedoeld in voornoemde § 2, van de initiatieven en van de proefprojecten wordt gedelegeerd aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met afzonderlijk beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor de Geschillen, Internationale Informatie en Initiatieven van de Dienst met afzonderlijk beheer, of bij hun afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar.

Art. 5ter In afwijking van de bepalingen van artikel 5 van dit besluit gelden voor de gebruikelijke uitgaven voor de werking, verbruik en klein meubilair, kantoorautomatisering en informaticamateriaal die gerechtvaardigd zijn door de werking van de Dienst met afzonderlijk beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, de volgende bepalingen : § 1. De ondertekening van de bestelbonnen en van de brieven betreffende de bestellingen binnen de perken voorzien in artikel 3 van dit besluit wordt gedelegeerd aan de leidend ambtenaar, of bij diens afwezigheid aan de adjunct van de leidend ambtenaar.

Een subdelegatie kan via een schriftelijke en voorafgaande akte van de leidend ambtenaar toegekend worden aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor het Management, Boekhouding en Logistiek van de Dienst met afzonderlijk beheer of, bij hun afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar. § 2. De goedkeuring en ordonnancering van de uitgaven wordt gedelegeerd aan de ambtenaar die de leiding heeft over de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces, of bij diens afwezigheid aan de ambtenaar die verantwoordelijk is voor het Management, Boekhouding en Logistiek van de Dienst met afzonderlijk beheer, of bij hun afwezigheid aan de ambtenaar die onder deze Dienst valt en aangeduid is door de leidend ambtenaar. § 3. De uitbetaling van de uitgaven die zijn vermeld onder dit artikel wordt gedelegeerd aan de ambtenaren die door het College zijn aangeduid als buitengewone boekhouders van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces ».

Art. 12.In het besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie van 29 mei 1997 houdende delegaties van bevoegdheid en ondertekening inzake onderwijs worden de woorden « Directeur van het Centrum L'Etoile Polaire » in artikel 1 gechrapt. HOOFDSTUK IV. - Boekhoudkundige bepalingen

Art. 13.Het College duidt de ambtenaar aan die belast is met de leiding van de Dienst die fungeert als gemachtigd ordonnateur. Deze is belast met de uitvoering van de begroting.

Art. 14.De dotatie aan de Dienst wordt per kwartaalschijf gestort op de eerste werkdag van elk kwartaal.

Art. 15.Een rekening wordt op naam van de Dienst geopend bij de kassier van de Franse Gemeenschapscommissie.

Overeenkomstig artikel 17 van het decreet van 27 november 1998 houdende de algemene uitgavenbegroting van de Franse Gemeenschapscommissie voor 1999 krijgen de financiële diensten van het voormalig Brussels Franstalig Fonds voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces de toelating om de bestaande direct ter beschikking staande middelen op de financiële rekeningen van voornoemd Fonds aan te wenden tot de storting van de eerste kwartaalschijf van de dotatie aan de Dienst.

Art. 16.Het College duidt de boekhouder vallend onder het Rekenhof aan.

Hij is belast met : 1° het beheer en de bewaring van de fondsen en waardepapieren;2° de inning van de ontvangsten;3° de uitvoering van de betalingen;4° het bijhouden van de boekhouding en van de rekening en verantwoording overeenkomstig het besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie van 17 december 1998 betreffende het boekhoudkundig en budgettair beheer van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces;5° het bewaren van de boekhoudkundige documenten zoals omschreven in artikel 27 van voornoemd besluit.

Art. 17.De eindrekening van het beheer dient eveneens te worden bezorgd wanneer de boekhouder zijn functies neerlegt. HOOFDSTUK V. - Slotbepalingen

Art. 18.Dit besluit treedt in werking op 1 januari 1999.

Art. 19.De Leden van het College belast met Openbaar Ambt, Bijstand aan Personen en Begroting zijn belast met de uitvoering van dit besluit.

Brussel, 17 december 1998.

Namens het College van de Franse Gemeenschapscommissie : H. HASQUIN Voorzitter van het College.

E. TOMAS, Lid van het College belast met Openbaar Ambt.

Ch. PICQUE, Lid van het College, belast met Bijstand aan Personen.

Bijlage I van het besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie betreffende het functioneel beheer van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces.

Namenlijst van het personeel Bechhoff, Chantal Bellens-Sauveur, Marie-Louise Beriaux, Geneviève Blauwet, Nadine Bouche, Micheline Boulogne, Patricia Buisson, Jeanne Cabeke, Patricia Castiglioni, Marina Chanteux, Gabrielle Chapuis, Chantal Christiaens, Marc Claude, Béatrice Coene, Pierre Colin, William Cornet, Fernande Courtoy, Michel Daffe, Marie-Louise Dasnois, Philippe De Harenne, Michel De Ranter, Isabelle Debacker, Philippe Dehez, Nicolas Dermine, Christiane Deschamps, Stéphane Desternes, Michel Detienne, Christophe Develer, Marie-Jeanne Dubois, Véronique Dufauquez, Freddy Dugnoille, Dominique Dumont, Chantal Duvivier, Claudine Falletta, Remo Fauville, Elisabeth Fievez, Bernard Gendebien, Béatrice Gerard, Charlotte Govaerts, Roland Grenier, Francis Hannebau, Micheline Henkin, Odette Hennebert, Michèle Heraux, Marie-France Heynderickx, Willem Hobin, Francine Hofmans, Ann Hoyoux, Françoise Jamoulle, Anne Janssens-Bouffouix, Véronique Julien, Yvonne Lambe, Michel Lebrun, Michel Leclercq, Michèle Leclercq, Micheline Lecocq, Christine Lerminiaux, Francis Lerminiaux, Steve Lokker, Eve Mandane, Annick Marleghem, Jean-Bernard Martin, Dominique Massin, Roger Melard, Daniel Millet, Benoîte Miot, France Montaigne, Suzanne Morel, Florence Nisolle, Philippe Peeters, Claire Permanne, Michèle Pierre, Alfred Pochet, Fabienne Provez, Michel Questienne, Chantal Raevens, Luc Roosemont, Albert Rozental, Véronique Ryckmans, Michèle Sack, Brigitte Schoonen, Laurent Schoovaerts, Alain Simal, Michel Smeets, Chantal Stoquart, Thérèse Thirion, Alain Trine, Geneviève Valette, Brigitte Van Hoof, Virginie Van Uytvanck, Armand Vanardois, Michaël Vanderbreetstraeten, Patrick Vanobbergen, Anne Vilain, Sabine Vlasselaerts, Charles Volant, Marie-José Gezien om te worden gevoegd bij het besluit van 17 december 1998.

Namens het College van de Franse Gemeenschapscommissie : H. HASQUIN, Voorzitter van het College.

E. TOMAS, Lid van het College, belast met Openbaar Ambt.

Ch. PICQUE, Lid van het College, belast met Bijstand aan Personen.

Bijlage II van het besluit van het College van de Franse Gemeenschapscommissie betreffende het functioneel beheer van de Dienst met eigen beheer die instaat voor de sociale integratie van de gehandicapten en hun inschakeling in het arbeidsproces.

Meubilair, kantoorautomatisering en informaticamateriaal Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld Gezien om te worden gevoegd bij het besluit van 17 december 1998.

Namens het College van de Franse Gemeenschapscommissie : H. HASQUIN, Voorzitter van het College.

E. TOMAS, Lid van het College, belast met Openbaar Ambt.

Ch. PICQUE, Lid van het College, belast met Bijstand aan Personen.

^