Etaamb.openjustice.be
Document van 21 januari 2013
gepubliceerd op 01 maart 2013

Nationale Orden

bron
federale overheidsdienst kanselarij van de eerste minister en vlaamse overheid
numac
2013200990
pub.
01/03/2013
prom.
21/01/2013
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

21 JANUARI 2013. - Nationale ****


Bij koninklijk besluit van 21 januari 2013 wordt het volgende bepaald :

Artikel 1.§ 1. **** benoemd tot **** in de **** : **** **** **** DE SMET (****, 6/03/1955) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2004 **** **** **** **** (****, 13/10/1947) **** directeur bij het **** **** **** : 8/04/2007 § 2. **** benoemd tot **** in de **** : **** **** **** DE **** (****, 16/10/1951) **** bij het **** **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 22/02/1951) **** architect bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2010 § 3. **** bevorderd tot **** in de **** : **** **** **** **** (****, 20/04/1949) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2009, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** **** **** (****, 8/09/1952) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** **** **** (**** (district 2), 8/08/1958) **** (****) bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2008, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** **** **** (****, 30/10/1952) **** ****, **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2002, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** PROVOOST (****, 31/07/1952) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** **** STOOP (****, 4/04/1949) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2001, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** VAN **** (****, 3/07/1953) ****-**** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2003, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** **** VAN **** (****, 28/01/1959) ****-coördinator informatica bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2008, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** VAN **** (****, 3/07/1957) **** beheerder bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2007, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** **** (****, 16/08/1951) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2011, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** **** **** (****, 22/06/1950) Bachelor in de ****- en **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2010, als houder van deze nieuwe onderscheiding **** **** **** **** (****, 1/11/1950) **** **** management assistent bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2010, als houder van deze nieuwe onderscheiding § 4. **** benoemd tot **** in de **** : **** **** **** **** (****, 29/05/1952) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 14/09/1952) Bachelor in de ****- en **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 2/07/1972) Hoofd vorming en organisatie bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** (****, 16/06/1949) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2009 **** **** **** (****, 29/09/1960) Informaticus service bij het **** ****-**** **** : 15/11/2005 **** **** **** ****'**** (****, 12/04/1952) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** ****'**** (****, 26/09/1952) **** **** management assistent bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 14/02/1961) ****-archivaris bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (Sint-****, 29/03/1971) **** bij het **** **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** **** **** (****, 8/05/1952) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 23/05/1952) **** **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** (Tienen, 15/08/1972) **** bij het **** **** **** : 8/04/2012 **** **** **** SERGEANT (****, 1/02/1969) **** beheerder bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2009 **** **** **** VAN DE **** (****, 23/01/1952) Administratief hoofdmedewerker bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** VAN DE **** (****, 14/10/1970) **** bij het **** **** **** : 8/04/2012 **** **** VAN DER BEKEN (****, 26/04/1952) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** VAN **** (****, 4/02/1953) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2002 **** **** **** VAN **** (****, 14/10/1965) ****-generalist bij het **** ****-**** **** : 8/04/2005 **** **** **** VAN **** (****, 16/06/1963) **** domein Het **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2003 **** **** **** VAN **** (****, 13/04/1963) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2009 **** **** **** **** **** (****, 26/12/1961) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** **** **** (****, 8/03/1961) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2007 § 5. De **** **** der **** worden toegekend aan : **** **** **** **** (****, 29/05/1971) **** **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** **** (Sint-****, 23/01/1956) Bestuursassistent **** en **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2005 **** **** **** **** (Sint-****, 3/09/1947) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2007 **** **** **** **** **** (****, 20/07/1952) **** assistente bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 11/11/1962) **** medewerkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 28/05/1953) **** chef bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2003 **** **** **** (****, 9/04/1962) **** medewerkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** (****, 29/12/1958) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2008 **** **** **** **** (****, 26/06/1972) **** ambtenaar bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** DE **** (****, 18/09/1949) **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/1999 **** **** **** **** **** (Sint-****, 10/08/1952) **** chef bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2002 **** **** **** **** (****, 13/09/1956) **** medewerker infrastructuur bij het **** ****-**** **** : 8/04/2006 **** **** **** **** (****, 14/10/1962) Gediplomeerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** (****, 12/06/1952) **** assistente bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 9/10/1972) **** ****-ondersteuning bij het **** **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 28/12/1954) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2004 **** **** **** **** **** (****, 25/07/1962) Assistent-**** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** **** **** (****, 7/11/1972) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** **** (****, 11/04/1962) **** medewerkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 2/10/1972) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 1/10/1960) **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2010 **** **** **** **** (****, 21/03/1961) **** boekhouding bij het **** ****-**** **** : 15/11/2010 **** **** **** **** (****, 7/10/1960) Gediplomeerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2010 **** **** **** **** (****, 17/03/1951) **** assistente bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2010 **** **** **** (****, 17/01/1959) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2008 **** **** **** (****, 22/04/1962) Gediplomeerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** (****, 8/02/1951) **** assistente bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2010 **** **** **** **** (****, 2/07/1962) **** medewerkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 2/10/1972) Bachelor in de verpleegkunde bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** (Sint-****, 30/07/1958) **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2008 **** **** **** **** **** TIMMERMAN (****, 2/06/1952) **** medewerkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2002 **** **** **** (****, 5/08/1956) Medewerker fiscaliteit **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2006 **** **** **** VAN DEN **** (****, 12/05/1962) Verantwoordelijke sociale dienst bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** VAN **** (****, 8/11/1960) **** **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2010 **** **** VAN **** (****, 12/07/1957) **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2007 **** **** **** **** (****, 3/05/1953) **** **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2003 **** **** (****, 28/08/1972) **** ****, onderwijs, cultuur en vrije tijd bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 20/10/1947) **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2007 **** **** **** **** (Sint-****, 8/01/1953) **** controleur bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2002 § 6. De **** **** der **** worden toegekend aan : **** **** **** **** **** (****, 28/09/1956) **** medewerkster bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (Mol, 28/07/1953) **** onthaal bij het **** ****-**** **** : 8/04/2003 **** **** **** DE **** (****, 19/05/1953) **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2003 **** **** **** **** DE BEENHOUWER (Schoten, 6/10/1954) Sociaal verpleegster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2004 **** **** **** DE BOCK (Sint-****, 17/05/1972) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** DE **** (****, 5/03/1962) Assistent - dienst 82 : milieuhygiëne bij het **** ****-**** **** : 15/11/2011 **** **** **** DE **** (****, 3/01/1966) **** assistent-diensthoofd jeugd bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2009 **** **** **** DE KERF (****, 2/02/1953) Gegradueerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2002 **** **** **** DE **** (****, 30/01/1959) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2009 **** **** DE **** (****, 26/07/1970) **** werkplaatsen bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2010 **** **** DE **** (****-****, 9/06/1952) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2002 **** DE MEESTER (****, 13/07/1972) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** **** DE **** (****, 31/08/1956) ****.****. architect-technisch manager bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/1996 **** **** DE **** (****, 8/08/1961) Assistent - **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2011 **** **** **** DE **** (Sint-****, 29/12/1952) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2002 **** **** **** DE WIT (****, 31/03/1959) Hoofdverpleegkundige rusthuis bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/1998 **** **** **** (****, 8/01/1961) **** medewerkster bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2010 **** **** **** (Sint-****, 26/09/1947) Vakman reprografie bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2007 **** **** **** **** (****, 6/10/1947) **** sportaccommodatie bij het **** ****-**** **** : 8/04/2007 **** **** **** (****, 18/07/1956) **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2006 **** **** **** MELIS (****, 1/03/1970) **** **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** (Tienen, 24/04/1962) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 23/11/1952) Gebrevetteerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2002 **** **** **** **** (Wortel, 28/02/1951) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2010 **** **** (****, 27/04/1962) **** medewerkster bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 25/02/1956) Hoofdverpleegkundige rusthuis bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/1996 **** **** **** RITS (****, 2/05/1971) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** (****, 21/06/1955) Administratief hoofdmedewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2005 **** **** **** **** (****, 16/01/1960) **** technische dienst bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2009 **** **** **** (Tienen, 22/03/1962) **** **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** (Sint-****-****, 26/01/1960) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 29/03/1957) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2006 **** **** **** SMET (Sint-****, 31/01/1962) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** SMET (****, 30/03/1955) Technisch hoofdmedewerker (graficus) bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2004 **** **** **** VAN **** (Sint-****, 24/08/1962) **** medewerkster bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** VAN DE **** (Sint-****, 5/10/1959) Administratief hoofdmedewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2009 **** **** **** VAN **** (****, 25/02/1961) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2010 **** **** **** VAN **** (****, 9/05/1972) **** beheerder bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** VAN **** (****, 11/02/1950) Assistent-onthaal bij het **** ****-**** **** : 15/11/2009 **** **** **** VAN **** (****, 1/02/1947) **** werkman **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/1996 **** **** **** **** (****, 23/12/1961) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** (Tienen, 31/07/1959) Administratief hoofdmedewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** **** (****, 4/11/1961) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 Geert **** **** **** (****, 10/11/1966) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2006 **** **** **** **** (****, 7/11/1968) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2008 **** **** **** **** **** (Tienen, 15/12/1961) **** assistent bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** (****, 11/04/1958) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2009 § 7. De **** **** der **** wordt toegekend aan : **** **** **** **** (****, 18/05/1957) Gebrevetteerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2009 **** **** **** **** (****, 25/05/1961) Gebrevetteerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** (****, 30/09/1961) Gebrevetteerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2001 **** **** **** (****, 6/11/1971) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** (****, 2/05/1956) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/1996 ****-**** **** **** (Sint-****, 8/05/1962) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 23/02/1950) Vakman gebouwen loodgieter bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2006 **** **** **** DE **** (****, 9/05/1955) **** **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2005 **** **** **** DE **** (****, 10/10/1961) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** DE SMET (****, 4/08/1962) **** **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** **** (****, 4/03/1952) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** (****, 2/09/1966) Gegradueerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2006 **** **** **** **** (Tienen, 3/01/1962) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** (****, 5/05/1952) **** assistent bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** (****, 2/11/1957) **** medewerker bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2007 **** **** **** (****, 29/09/1972) Diensthoofd - industrieel ingenieur bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 23/07/1957) Gegradueerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/1997 **** **** **** **** (**** (****), 8/02/1958) **** medewerkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2007 **** **** **** **** (****, 7/02/1956) **** dienst personeelszaken bij het gemeentebestuur **** **** : 08/04/2007 **** **** **** **** (****, 12/03/1962) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** **** (****, 26/03/1970) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2009 **** **** **** KEGELS (Sint-****-****, 4/10/1969) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2009 **** **** **** **** (Tienen, 2/03/1959) Gebrevetteerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/1998 **** **** **** **** (****, 23/09/1961) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** (****-op-den-Berg, 11/09/1953) **** werkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/1996 **** **** **** (Sint-****, 21/08/1972) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 18/08/1962) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 12/12/1971) Technisch hoofdmedewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** NAGELS (Tienen, 24/04/1962) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (Essen, 8/03/1956) Gegradueerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/1996 **** **** **** **** (****, 30/06/1957) **** werkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/1997 **** **** **** **** (Schoten, 30/10/1962) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** POLS (****, 3/10/1957) **** medewerkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** (****, 21/08/1956) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** (****, 3/04/1956) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2005 **** **** **** SMET (Sint-****, 22/10/1947) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2007 **** **** **** SMET (****, 3/08/1971) Adjunct-coördinator **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** **** (****, 26/05/1966) Deskundige personeelsdienst bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2010 **** **** **** (****, 21/08/1962) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** VAN BENEDEN (****, 23/01/1961) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2010 **** **** VAN DE **** (****, 19/09/1947) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2007 **** **** **** VAN DEN **** (Sint-****, 16/11/1952) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2006 **** **** VAN DEN HEUVEL (****, 12/06/1954) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/1997 **** **** **** VAN **** (Sint-****, 9/01/1952) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** VAN **** (****, 24/02/1961) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** VAN **** (****, 4/02/1960) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2009 **** **** **** VAN **** (****, 8/02/1962) **** medewerker bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** VAN **** (Sint-****, 31/03/1958) **** bediende bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** VAN **** (****, 28/04/1955) Gegradueerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/1996 **** **** **** VAN **** (****, 28/10/1954) Gebrevetteerd verpleegkundige bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** VAN **** (Tienen, 30/06/1971) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** VAN **** (****, 1/01/1962) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** VAN **** (****, 18/01/1969) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2008 **** **** **** **** **** **** (****, 21/03/1967) **** bibliotheek bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2008 **** **** **** **** (****, 3/12/1956) **** medewerker bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/2006 **** **** **** **** (Sint-****, 12/07/1962) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 29/01/1952) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** (****, 18/02/1953) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2006 **** **** **** **** (****, 30/05/1953) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2003 **** **** **** **** (Sint-****, 26/04/1962) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** **** (****, 26/04/1954) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 15/11/1996 § 8. De **** **** der **** wordt toegekend aan : **** **** **** **** (****, 23/12/1956) **** assistente bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2006 **** **** **** (****, 29/06/1963) Administratief hoofdmedewerkster financiële dienst bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** (****, 30/10/1959) **** assistent groen bij het **** ****-**** **** : 8/04/2009 **** **** **** DE **** (****, 7/12/1948) **** werkman tuinbouw bij het **** ****-**** **** : 15/11/2007 **** **** **** DE **** (Sint-****-in-****, 24/12/1959) **** werkman **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2009 **** **** **** **** (****, 30/08/1970) Administratief hoofdmedewerkster **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** (****, 17/08/1962) **** medewerkster bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** (****, 16/03/1956) **** assistente bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** (****, 8/11/1950) **** werkman **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2000 **** **** **** **** **** **** (****, 30/01/1962) **** assistent tuinbouw - domein Het **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** **** (****, 27/06/1953) **** werkman **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2003 **** **** **** **** (****, 25/10/1957) **** werkman dienst 111 bij het **** ****-**** **** : 15/11/2007 **** **** **** **** (****, 30/01/1956) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** (****, 9/06/1960) **** assistent groen bij het **** ****-**** **** : 8/04/2010 **** **** **** (Sint-****, 24/11/1959) **** assistent groen bij het **** ****-**** **** : 15/11/2009 **** **** **** VAN DEN **** (****, 11/12/1959) **** bij het **** ****-**** **** : 15/11/2009 **** **** **** **** (****, 18/11/1971) **** deskundige personeel bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** **** (Sint-****, 27/09/1947) **** werkvrouw bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2007 § 9. **** Bronzen **** der **** wordt toegekend aan : **** **** **** **** (****, 4/02/1961) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2010 **** **** **** DE **** (****, 16/05/1961) **** arbeider bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** (Tienen, 1/01/1962) **** assistent bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2011 **** **** **** (****, 20/04/1962) **** bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** (****, 26/10/1962) technisch beambte bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** (****, 3/11/1962) **** assistent bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** **** **** **** (****, 16/10/1952) **** bij het **** ****-**** **** : 8/04/2002 **** **** **** VAN **** (****, 15/11/1961) **** bij het ****.****.****.****.-bestuur **** **** : 8/04/2011 **** **** **** **** **** **** (Sint-****, 13/08/1962) Chauffeur-werkman bij het gemeentebestuur **** **** : 8/04/2012 **** **** (****, 21/02/1956) **** arbeider bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2005 **** **** **** **** (****, 12/01/1959) **** arbeider bij het gemeentebestuur **** **** : 15/11/2008

Art. 2.Zij nemen hun rang in de **** in op de datum vermeld tegenover hun naam.

Art. 3.De **** van **** ****, tot wiens bevoegdheid het beheer van de **** behoort, is belast met de uitvoering van dit besluit.

^