Etaamb.openjustice.be
Document van 03 november 2014
gepubliceerd op 03 november 2014

Incompetitiestelling bij de FOD Financiën van betrekkingen bij de nieuwe diensten van de Algemene Administratie van de Patrimoniumdocumentatie

bron
federale overheidsdienst financien
numac
2014004002
pub.
03/11/2014
prom.
03/11/2014
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST FINANCIEN


3 NOVEMBER 2014. - Incompetitiestelling bij de FOD Financiën van betrekkingen bij de nieuwe diensten van de Algemene Administratie van de Patrimoniumdocumentatie


I. ONDERWERP In toepassing van de beschikkingen van het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst, heeft het huidig dienstorder tot doel om u uit te nodigen zich kandidaat te stellen, volgens uw orde van voorkeur, voor een of meerdere betrekkingen die verbonden zijn aan uw niveau of klasse, en dit voor een of meerdere administratieve standplaatsen (en desgevallend een of meerdere diensten) waarvoor u aan de functievereisten beantwoordt. Ter informatie : alle diensten zijn opgenomen in bijlage 1 en de functievereisten in bijlage 2. Uw keuzemogelijkheden (zie hierna punten VI en VII) zijn beperkt tot die administratieve standplaatsen waar diensten gevestigd zijn voor dewelke u desgevallend aan de functievereisten beantwoordt.

Het gaat hierbij om de administratieve standplaatsen waar de nieuwe diensten van de Algemene Administratie van de Patrimoniumdocumentatie ten laatste op 31 december 2015 zullen gevestigd worden.

Belangrijke opmerking : in overweging nemende dat alle actuele diensten zullen worden afgeschaft naargelang het opstarten van de nieuwe structuren, is het sterk aanbevolen dat u ingevolge het huidige dienstorder een kandidatuur indient, zo niet zal u ambtshalve door de Administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie worden aangewezen voor een bepaalde administratieve standplaats en een administratie, in functie van de dienstnoodwendigheden.

II. TOEPASSELIJKE REGLEMENTERING De aanwijzing voor een nieuwe dienst van de Algemene Administratie van de Patrimoniumdocumentatie wordt geregeld door : 1° - het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het Rijkspersoneel;2° - het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst. Het voornoemde besluit van 19 juli 2013 kan geraadpleegd worden op het intranet van Financiën, op de pagina "Coperfin 2.0"; 3° - de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966. III. BETROKKEN PERSONEELSLEDEN Het huidige dienstorder is bestemd voor de statutaire personeelsleden (stagedoende personeelsleden inbegrepen) benoemd of tewerkgesteld bij de Algemene Administratie van de Patrimoniumdocumentatie.

Tewerkgesteld betekent, hetzij tewerkgesteld bij een dienst, hetzij gemuteerd in de zin van artikel 49 van het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het Rijkspersoneel.

IV. BESCHIKBARE BETREKKINGEN De aanwijzingen gebeuren in functie van het aantal beschikbare betrekkingen per niveau en per dienst van de administratieve standplaats voor de niveaus B, C en D, en per klasse voor niveau A. De lijst met die betrekkingen per administratie, per administratieve standplaats en per dienst, zoals vastgesteld door de Administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie, is opgenomen in bijlage 1.

Voor de diensten in kwestie worden de functievereisten die er mogelijk aan verbonden zijn, opgenomen in bijlage 2.

De betrekkingen in de niveaus B, C en D worden samengevoegd per niveau ongeacht de daaraan verbonden graden en worden zonder onderscheid van graad toegekend aan de ambtenaren die titularis zijn van een graad van het betreffende niveau.

De betrekkingen van de klassen A1 en A2 worden samengevoegd en zonder onderscheid in klasse toegekend aan de personeelsleden van de klassen A1 en A2.

V. HOE WORDEN DE KANDIDATEN GERANGSCHIKT ? De administratieve anciënniteiten, de graad, het niveau en de klasse van de in aanmerking genomen kandidaten worden vastgesteld op datum van 1 oktober 2014.

Elk personeelslid werd trouwens ingelicht over zijn persoonlijke gegevens. Deze konden en kunnen nog altijd worden geconsulteerd in My P&O. Overeenkomstig de bepalingen van artikel 8 van het voornoemde koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten en zonder afbreuk te doen aan de bepalingen waarvan hierna sprake is, worden de betrekkingen in volgende orde van voorrang toegekend : 1° - in het niveau D : a) aan de kandidaat met de grootste niveauanciënniteit;b) bij gelijke niveauanciënniteit, aan de kandidaat met de grootste dienstanciënniteit;c) bij gelijke dienstanciënniteit, aan de oudste kandidaat;2° - in de niveaus B en C : a) aan de enige kandidaat die binnen zijn niveau voldoet aan de functievereisten, wanneer die er zijn;b) wanneer meerdere kandidaten voldoen aan de functievereisten of wanneer er geen enkele functievereiste bepaald is, aan de kandidaat met de grootste niveauanciënniteit;c) bij gelijke niveauanciënniteit, aan de kandidaat met de grootste dienstanciënniteit;d) bij gelijke dienstanciënniteit, aan de oudste kandidaat;3° - in het niveau A : a) aan de enige kandidaat die binnen zijn klasse voldoet aan de functievereisten, wanneer die er zijn;b) wanneer meerdere kandidaten voldoen aan de functievereisten of wanneer er geen enkele functievereiste bepaald is, aan de kandidaat met de grootste klassenanciënniteit;c) bij gelijke klassenanciënniteit, aan de kandidaat met de grootste dienstanciënniteit;d) bij gelijke dienstanciënniteit, aan de oudste kandidaat. In afwijking, 1. wordt in het niveau D de niveauanciënniteit verhoogd met de niveauanciënniteit die in voorkomend geval door de kandidaat verworven werd in het voormalige niveau 4;2. wordt in het niveau C de niveauanciënniteit verhoogd met : a) de dienstanciënniteit die in voorkomend geval werd verworven in de geschrapte graad van assistent bij financiën (niveau 3) terwijl de ambtenaar werd bezoldigd in de weddeschaal 30S2 of 30S3;b) de graadanciënniteit die werd verworven in één van de volgende geschrapte graden : sectiechef bij financiën (rang 32), hoofddouanebeambte (rang 34), hoofdfinanciebeambte (rang 34), leidend tekenaar bij het kadaster (rang 34), sectiechef der accijnzen (rang 35), luitenant der douane (rang 35), adjunct-chef van de dienst der inkohieringen (rang 35) en chef van de dienst inkohieringen (rang 35);3. omvat in het niveau A, de klassenanciënniteit van de ambtenaren van de klasse A2, omdat de betrekkingen van de klassen A1 en A2 samengevoegd zijn, de gecumuleerde anciënniteit in de klassen A1 en A2;4. wordt in het niveau A, de klasseanciënniteit van de ambtenaren van de klasse A3, in voorkomend geval, verhoogd met enerzijds de niveauanciënniteit die zij hebben verworven als titularis van een betrekking waaraan een titel is verbonden vermeld in kolom 1 van onderstaande tabel, en anderzijds met de graadanciënniteit die zij verworven hebben in de graden vermeld in kolom 2 van deze tabel :

Kolom 1

Kolom 2

1° eerstaanwezend inspecteur bij een fiscaal bestuur

1° hoofdcontroleur bij een fiscaal bestuur

2° eerstaanwezend inspecteur-dienstchef bij een fiscaal bestuur

2° ontvanger A

3° eerste attaché van financiën

3° adjunct-commissaris bij een aankoopcomité

4° directiecontroleur bij een aankoopcomité

5° comptabiliteitsinspecteur bij een fiscaal bestuur

6° inspecteur bij een fiscaal bestuur (rang 12)

7° commissaris bij een aankoopcomité

8° adjunct-adviseur (rang 11)

9° adjunct-auditeur

10° speciaal rekenplichtige


VI.KEUZE VAN DE ADMINISTRATIEVE STANDPLAATS A. een nieuwe dienst wordt opgericht in de administratieve standplaats waar u tewerkgesteld bent en voor dewelke u aan de functievereisten beantwoordt In afwijking van de rangschikkingsregels hierboven uiteengezet in punt V en voor zover hij voldoet aan de functievereisten mogelijk vermeld in bijlage 2, heeft een personeelslid een recht van voorrang voor aanwijzing in een betrekking van zijn niveau of zijn klasse in de administratieve standplaats waarin hij op 1 oktober 2014 is tewerkgesteld op grond van : - een dienstaanwijzing of mutatie in de zin van artikel 49 van het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het Rjkspersoneel; - een benoeming; - een detachering of terbeschikkingstelling in de zin van het koninklijk besluit van 29 oktober 1971 tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die er voorzien in de uitvoering van het statuut van het Rijkspersoneel, zoals dit besluit van toepassing was voor zijn opheffing.

Als een personeelslid na 1 januari 2012 het voorwerp heeft uitgemaakt van een ambtshalve standplaatsverandering, dan wordt er rekening gehouden met zijn vorige standplaats, tenzij wanneer hij inmiddels een mutatie op eigen verzoek heeft gekregen. Indien hij na 1 januari 2012 het voorwerp heeft uitgemaakt van meerdere ambtshalve standplaatsveranderingen, dan wordt rekening gehouden met zijn oudste vorige standplaats.

De aandacht van de kandidaten wordt speciaal gevestigd op het feit dat het bovengenoemde recht van voorrang, in de administratieve standplaats van tewerkstelling op 1 oktober 2014, enkel geldt als deze standplaats hun eerste keuze is.

Gelet op het feit dat de kandidaten tevens een keuze dienen uit te brengen voor één of meerdere diensten, geldt het hierboven bedoeld recht van voorrang voor alle diensten van de administratieve standplaats van tewerkstelling op 1 oktober 2014, ongeacht hun orde van voorkeur in de uitgebrachte keuzes, voor zover een dienst van die bewuste standplaats de eerste keuze van de kandidaat uitmaakte.

Indien het aantal kandidaten met een recht van voorrang op een betrekking van hun niveau of hun klasse het aantal beschikbare betrekkingen in deze dienst overtreft, dan worden de prioritaire kandidaten onder elkaar gerangschikt overeenkomstig het voornoemde artikel 8 van het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten.

Er wordt in het bijzonder de aandacht gevestigd op het feit dat, om niet het risico te lopen om ambtshalve te worden aangewezen voor een administratieve standplaats en/of een administratie door de Administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie en dit rekening houdend met de behoeften van de dienst (zie punt C hierna), de kandidaten er duidelijk belang bij hebben om hun keuze niet te beperken, zelfs in het geval waar zij een recht van voorrang hebben.

B. ofwel wordt er geen nieuwe dienst opgericht in de administratieve standplaats waar u tewerkgesteld bent, ofwel wordt er in deze standplaats geen nieuwe dienst opgericht die één of meerdere betrekkingen bevat waarvoor u zich kandidaat zou kunnen stellen, rekening houdend met de functievereisten en/of het niveau of de klasse zoals vermeld in bijlage 1 In afwijking van de rangschikkingsregels hierboven uiteengezet in punt V, heeft het personeelslid, dat op 1 oktober 2014 tewerkgesteld is in een administratieve standplaats onder de voorwaarden beschreven in punt VI, A, een recht van voorrrang op een betrekking in de drie administratieve standplaatsen die zich het dichtst bevinden bij zijn huidige standplaats, wanneer in deze standplaats geen nieuwe diensten worden opgericht met één of meer betrekkingen waarvoor het personeelslid zich kandidaat kan stellen, rekening houdend met de functievereisten (zie bijlage 2) en/of met het niveau of de klasse vermeld in bijlage 1.

Het betreft de drie administratieve standplaatsen waarvoor hij zich kandidaat kan stellen, rekening houdend met de functievereisten (zie bijlage 2) en/of met het niveau of de klasse vermeld in bijlage 1.

Als een personeelslid na 1 januari 2012 het voorwerp heeft uitgemaakt van een ambtshalve standplaatsverandering, dan wordt er rekening gehouden met zijn vorige standplaats, tenzij wanneer hij inmiddels een mutatie op eigen verzoek heeft gekregen.

Het recht van voorrang bedoeld in het eerste lid geldt voor een betrekking verbonden aan het niveau of de klasse van het personeelslid.

Het recht van voorrang geldt algemeen voor alle diensten voor dewelke de kandidaat de functievereisten vervult en die gelegen zijn binnen een van de drie prioritaire standplaatsen.

Om de dichtstbijzijnde administratieve standplaatsen vast te stellen, wordt de afstand bepaald overeenkomstig het boek der wettelijke afstanden ingesteld bij het koninklijk besluit van 15 oktober 1969.

Indien het aantal kandidaten met een recht van voorrang op een betrekking van hun niveau of hun klasse in een bepaalde administratieve standplaats het aantal beschikbare betrekkingen in deze administratieve standplaats overtreft, dan worden deze prioritaire kandidaten onder elkaar gerangschikt overeenkomstig het voornoemde artikel 8 van het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten.

Er wordt in het bijzonder de aandacht gevestigd op het feit dat, om niet het risico te lopen om ambtshalve te worden aangewezen voor een administratieve standplaats, een administratie en/of een dienst door de Administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie en dit rekening houdend met de dienstnoodwendigheden (zie punt C hierna), de kandidaten er duidelijk belang bij hebben om hun keuze niet te beperken, zelfs in het geval waar zij een recht van voorrang hebben.

C. Belangrijke aandachtspunten 1. De personeelsleden die zich kandidaat hebben gesteld voor een aanwijzing voor een betrekking van hun niveau of klasse in een administratieve standplaatsen, een administratie en een dienst maar hiervoor niet gunstig gerangschikt werden, worden ambtshalve aangewezen voor een administratieve standplaats en voor een administratie door de Administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie, rekening houdend met de behoeften van de dienst.2. De personeelsleden die niet binnen de in dit dienstorder gestelde termijn (zie punt VII) hun keuze meedelen voor een aanwijzing voor een betrekking van hun niveau of klasse, worden ambtshalve aangewezen voor een administratieve standplaats en voor een administratie door de Administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie, rekening houdend met de behoeften van de dienst.3. De personeelsleden die tewerkgesteld zijn in de centrale diensten kunnen slechts met hun akkoord worden aangewezen voor de buitendiensten. De personeelsleden die tewerkgesteld zijn in de buitendiensten kunnen slechts met hun akkoord worden aangewezen voor de centrale diensten.

Dit is de reden waarom u zal zien dat voor de standplaats "Brussel" een onderscheid wordt gemaakt tussen centrale diensten en buitendiensten. 4. Voor elk personeelslid bepaalt de Administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie de datum waarop de aanwijzing voor zijn nieuwe dienst ingaat. VII. HOE ZIJN KEUZE(S) VAN STANDPLAATS BEKENDMAKEN? 1. De kandidaturen moeten verplicht langs elektronische weg worden ingediend (zie procedure hierna).Voor de van de dienst afwezige ambtenaren wordt erop gewezen dat de toepassing eveneens toegankelijk is via www.myminfin.be, zelfs zonder over een VPN-verbinding te beschikken.

De toepassing zal beschikbaar zijn van 3 november 2014 tot 24 november 2014, wat overeenstemt met de periode tijdens dewelke een kandidatuur geldig kan worden ingediend.

De toepassing waarmee een kandidatuur kan worden ingediend is zo opgevat dat ze rekening houdt met de persoonlijke administratieve situatie van de kandidaat en meteen, naargelang zijn niveau of klasse, de keuzemogelijkheden 'standplaats, administratie, dienst' opgeeft voor dewelke hij aan de functievereisten beantwoordt. 2. Enkel de ambtenaren die gedurende deze periode geen beschikking zullen hebben over een computer, kunnen een kandidatuur schriftelijk indienen. Daarvoor dienen ze, ten laatste op 17 november 2014, een inschrijvingsformulier aan te vragen, ofwel door contact op te nemen met het informatiecentrum P&O (02-572 57 60) ofwel per mail op het adres po@minfin.fed.be De ingevulde kandidatuur moet, gedateerd en ondertekend, op straffe van nietigheid, per aangetekend schrijven bij de post worden ingediend ten laatste op 24 november 2014, op het volgende adres : Federale Overheidsdienst Financiën Stafdienst P&O - Team Kanteling North Galaxy B16 Koning Albert-II laan 33, bus 80 1030 Brussel De kosten van de aangetekende zending zijn ten laste van de kandidaten.

De aandacht wordt gevestigd op het feit dat, als een ambtenaar een kandidatuur per aangetekend schrijven én langs elektronische weg indient, enkel deze laatste als geldig zal worden beschouwd. 3. Indieningsprocedure van de kandidaturen langs elektronische weg 3.1. Om toegang te krijgen tot het inschrijvingsformulier moet men : - de intranetpagina van het departement openen, - op het icoon My P&O klikken, - na het indienen van login en wachtwoord, op 'kanteling' klikken en vervolgens op 'keuze kanteling 3'. 3.2. Wanneer er een nieuwe dienst wordt opgericht in de administratieve standplaats waar u tewerkgesteld bent en voor dewelke u beantwoordt aan de functievereisten : - vermeldt de onthaalpagina de algemene administratie waarin u werd opgenomen ingevolge de kanteling 1 en vraagt men u de kennisname van de kantelingsregels en van de gevolgen van de keuze te bevestigen; - brengt het tweede scherm u de administratieve standplaats in herinnering waarvoor u recht op voorrang heeft en krijgt u de kans om uw keuze te maken. Ter herinnering, u behoudt uw recht van voorrang slechts als u uw huidige standplaats als eerste keuze opneemt.

Om u zo veel mogelijk te helpen bij de indiening van uw kandidatuur langs elektronische weg, wordt er aan elke keuzemogelijkheid 'standplaats, administratie, dienst' een aparte lijn gelinkt in een scroll-menu. U wordt verzocht een keuze te maken volgens orde van voorkeur; - vraagt het derde scherm u om uw keuze(s) te bevestigen. Het herinnert u eraan dat er geen enkele garantie wordt gegeven omtrent de toekenning van een van deze. 3.3. Als er geen nieuwe dienst wordt opgericht in de administratieve standplaats waar u tewerkgesteld bent of als er in deze standplaats geen nieuwe dienst wordt opgericht die één of meerdere betrekkingen bevat waarvoor u zich kandidaat zou kunnen stellen, rekening houdend met de in bijlage 2 vermelde functievereisten en/of met het niveau of de klasse vermeld in bijlage 1 : - vermeldt de onthaalpagina de algemene administratie waarin u werd opgenomen ingevolge de kanteling 1 en vraagt men u de kennisname van de kantelingsregels en van de gevolgen van de keuze te bevestigen; - brengt het tweede scherm de administratieve standplaatsen in herinnering waarvoor u recht op voorrang heeft en krijgt u de kans om uw keuze te maken.

Om u zo veel mogelijk te helpen bij de indiening van uw kandidatuur langs elektronische weg, wordt er aan elke keuzemogelijkheid 'standplaats, administratie, dienst' een aparte lijn gelinkt in een scroll-menu. U wordt verzocht een keuze te maken volgens orde van voorkeur; - vraagt het derde scherm u om uw keuze(s) te bevestigen. Het herinnert u eraan dat er geen enkele garantie wordt gegeven omtrent de toekenning van een van deze.

Brussel, 3 november 2014.

De Administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie, W. DE RYCK

Bijlage 1 aan de dienstorder/

AA PD / AG DP / GV VD

gemeente-agglomeratie/ commune-agglomération/ Gemeinde-Agglomeration

administratie/ administration/ Verwaltung

Kanteling/Basculement

A3

A2/A1

B

C

D

Totaal/ Total

AALST

M&E - O&W

4

1

9

5

19

ANTWERPEN

M&E - O&W

13

4

28

26

10

81

ANTWERPEN

SJ - RZ

4

4

17

34

59

ANTWERPEN

SP-PD

1

4

1

6

ARLON

M&E - O&W

3

6

6

4

19

ARLON

SJ - RZ

4

4

10

9

27

ASSE

M&E - O&W

3

1

4

3

11

ASSE

SJ - RZ

1

1

3

6

11

ATH

M&E - O&W

1

5

5

2

13

ATH

SJ - RZ

4

4

8

AYWAILLE

SJ - RZ

5

5

10

BASTOGNE

M&E - O&W

3

1

4

BERINGEN

M&E - O&W

3

10

3

16

BERTRIX

M&E - O&W

4

1

9

3

1

18

BRAINE-L'ALLEUD

SJ - RZ

3

4

7

BRASSCHAAT

M&E - O&W

1

3

2

1

7

BREE

M&E - O&W

4

1

5

BRUGGE

M&E - O&W

10

3

17

20

16

66

BRUGGE

SJ - RZ

5

1

5

13

24

BRUXELLES-services centraux / BRUSSEL- centrale diensten

TOTAL / TOTAAL

59

58

58

51

8

234

BRUXELLES- services régionaux/ BRUSSEL-regionale diensten

M&E - O&W

20

16

48

63

27

174

BRUXELLES- services régionaux/ BRUSSEL-regionale diensten

SJ - RZ

5

28

64

63

8

168

BRUXELLES- services régionaux/ BRUSSEL-regionale diensten

SP-PD

6

10

8

6

30

CHARLEROI

M&E - O&W

3

2

17

9

5

36

CHARLEROI

SJ - RZ

12

5

19

37

1

74

CHARLEROI

SP-PD

1

1

3

7

1

13

CHIMAY

SJ - RZ

2

3

5

CINEY

SJ - RZ

3

6

9

18

CINEY

M&E - O&W

2

1

4

9

2

18

DENDERMONDE

SJ - RZ

2

2

15

18

37

DINANT

SJ - RZ

1

1

5

7

EUPEN

M&E - O&W

1

2

1

4

EUPEN

SJ - RZ

1

3

5

9

GEEL

M&E - O&W

1

8

2

1

12

GEMBLOUX

M&E - O&W

2

1

2

4

6

15

GENT

M&E - O&W

15

1

28

24

18

86

GENT

SJ - RZ

5

3

8

30

46

GENT

SP-PD

2

3

5

HALLE

M&E - O&W

1

2

6

2

11

HALLE

SJ - RZ

2

2

8

12

HASSELT

M&E - O&W

13

2

17

18

12

62

HASSELT

SJ - RZ

8

1

14

20

0

43

HUY

M&E - O&W

2

12

7

1

22

HUY

SJ - RZ

3

3

1

9

16

IEPER

M&E - O&W

1

5

3

1

10

IEPER

SJ - RZ

1

2

4

7

KORTRIJK

M&E - O&W

4

12

3

1

20

KORTRIJK

SJ - RZ

1

1

6

15

23

LEUVEN-HEVERLEE

M&E - O&W

9

1

23

12

3

48

LEUVEN

SJ - RZ

1

1

12

22

36

LIEGE

SJ - RZ

16

12

22

38

2

90

LIEGE

M&E - O&W

11

3

29

21

15

79

LIEGE

SP-PD

2

1

3

6

MAASMECHELEN

M&E - O&W

1

7

1

2

11

MALMEDY

SJ - RZ

1

3

1

5

MARCHE EN FAMENNE

SJ - RZ

2

1

3

7

13

MARCHE EN FAMENNE

M&E - O&W

3

9

3

15

MECHELEN

M&E - O&W

2

1

10

2

2

17

MECHELEN

SJ - RZ

5

1

8

9

0

23

MONS

M&E - O&W

11

3

30

26

14

84

MONS

SJ - RZ

11

6

23

26

2

68

MONS

SP-PD

1

1

1

5

8

MOUSCRON

SJ - RZ

4

4

8

NAMUR

M&E - O&W

6

1

24

17

5

53

NAMUR

SJ - RZ

9

3

12

24

1

49

NEUFCHATEAU

SJ - RZ

2

1

9

8

20

NIVELLES

M&E - O&W

1

9

6

16

NIVELLES

SJ - RZ

1

2

6

9

18

OOSTENDE

M&E - O&W

3

8

3

2

16

OOSTENDE

SJ - RZ

1

1

4

12

18

OTTIGNIES

M&E - O&W

3

9

6

2

20

OTTIGNIES-LLN

SJ - RZ

1

1

9

10

2

23

OUDENAARDE

SJ - RZ

2

2

5

8

17

OUDENAARDE

M&E - O&W

1

1

5

3

10

OVERPELT

M&E - O&W

2

2

4

PHILIPPEVILLE

M&E - O&W

3

2

5

ROESELARE

M&E - O&W

3

11

8

22

SANKT-VITH

M&E - O&W

1

1

2

4

8

SANKT-VITH

SJ - RZ

1

1

3

5

1

11

SINT-NIKLAAS

M&E - O&W

2

10

6

18

SINT-TRUIDEN

M&E - O&W

1

4

2

7

THUIN

M&E - O&W

1

10

2

1

14

TIELT

M&E - O&W

3

1

4

1

9

TONGEREN

M&E - O&W

1

8

2

11

TONGEREN

SJ - RZ

2

13

13

28

TOURNAI

M&E - O&W

1

1

16

6

2

26

TOURNAI

SJ - RZ

4

3

8

9

4

28

TURNHOUT

M&E - O&W

4

2

12

3

1

22

TURNHOUT

SJ - RZ

1

2

10

12

25

VERVIERS

M&E - O&W

4

1

10

6

1

22

VERVIERS

SJ - RZ

2

1

6

12

21

VEURNE

M&E - O&W

1

6

5

12

VEURNE

SJ - RZ

1

8

9

VIELSALM

M&E - O&W

1

2

2

5

VIELSALM

SJ - RZ

4

4

VILVOORDE

M&E - O&W

1

1

11

3

16

VILVOORDE

SJ - RZ

1

2

4

7

WALCOURT

SJ - RZ

4

2

6

WAREMME

M&E - O&W

2

9

4

2

17

ZOTTEGEM

M&E - O&W

1

4

1

1

7

Totaal/Total

363

216

982

1000

202

2763


Bijlage 2

Administraties

Functievereisten

MEOW

Gedurende de periode van 1 oktober 2009 tot en met 30 september 2014 voor een periode van minimum 6 maanden benoemd zijn in of ter beschikking gesteld zijn van de vroegere Administratie van het Kadaster (en voor de periode vanaf 01/09/2013 bij de diensten van de AAPD vermeld in bijlage 8 van het KB van 19/07/2013 "betreffende de tewerkstelling van personeelsleden en de integratie in de FOD Financiën van :- de buitendiensten van de fiscale administraties van het Ministerie van Financiën; de diensten van de Administratie der thesaurie van het Ministerie van Financiën" die voortkomen uit de vroegere Administratie van het Kadaster of bij de fiscaal technische directies inzake de kadastrale materie van het hoofdbestuur), of er stagiair zijn.

RZ

Gedurende de periode van 1 oktober 2009 tot en met 30 september 2014 voor een periode van minimum 6 maanden benoemd zijn in of ter beschikking gesteld zijn van de vroegere Administratie van de BTW Registratie en domeinen, sector registratie en domeinen (en voor de periode vanaf 01/09/2013 bij de diensten van de AAPD vermeld in bijlage 8 van het KB van 19/07/2013 "betreffende de tewerkstelling van personeelsleden en de integratie in de FOD Financiën van : - de buitendiensten van de fiscale administraties van het Ministerie van Financiën;- de diensten van de Administratie der thesaurie van het Ministerie van Financiën" die voortkomen uit de vroegere Administratie van de BTW Registratie en domeinen, sector registratie en domeinen of bij de directies juridische expertise inzake de materies registratie- en successierecht van het hoofdbestuur) andere dan de hypotheekkantoren, de aankoopcomités, de kantoren der domeinen (en penale boeten + Findomimmo, SHAPE en FINSHOP), of er stagiair zijn

PD

Gedurende de periode van 1 oktober 2009 tot en met 30 september 2014 voor een periode van minimum 6 maanden benoemd zijn in of ter beschikking gesteld zijn van de dienst SHAPE of er stagiair zijn.

^