Etaamb.openjustice.be
Document
gepubliceerd op 31 maart 2014

Incompetitiestelling bij de FOD Financiën van betrekkingen bij de nieuwe diensten van de Algemene Administratie van de Fiscaliteit I. ONDERWERP In toepassing van de beschikkingen van het koninklijk besluit van 19 juli 2013 tot vaststelling va Er moet gepreciseerd worden dat het de administratieve standplaatsen betreft waar de nieuwe dienste(...)

bron
federale overheidsdienst financien
numac
2014003097
pub.
31/03/2014
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST FINANCIEN


Incompetitiestelling bij de FOD Financiën van betrekkingen bij de nieuwe diensten van de Algemene Administratie van de Fiscaliteit I. ONDERWERP In toepassing van de beschikkingen van het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst, heeft het huidig dienstorder tot doel om u uit te nodigen zich kandidaat te stellen, volgens uw orde van voorkeur, voor één of meerdere betrekkingen van uw niveau of klasse en dit voor één of meerdere administratieve standplaatsen en, in voorkomend geval, voor één of meerdere diensten waarvoor u aan de functievereisten voldoet. Ter informatie is het overzicht van de diensten opgenomen in bijlage 1 en de functievereisten in bijlage 2.

Uw keuzemogelijkheden (zie de punten VI en VII) zijn beperkt tot de administratieve standplaatsen waar diensten waarvoor u aan de functievereisten voldoet, aanwezig zijn.

Er moet gepreciseerd worden dat het de administratieve standplaatsen betreft waar de nieuwe diensten van de Algemene Administratie van de Fiscaliteit vanaf midden 2015 zullen gevestigd worden.

Belangrijke opmerking : in overweging nemende dat alle actuele diensten zullen worden afgeschaft naargelang het opstarten van de nieuwe structuren, is het noodzakelijk dat u ingevolge het huidige dienstorder een kandidatuur indient, zo niet zult u door de Administrateur-generaal van de Fiscaliteit ambtshalve tewerkgesteld worden in een administratieve standplaats en in een administratie in functie van de dienstnoodwendigheden.

II. TOEPASSELIJKE REGLEMENTERING De aanwijzing voor een nieuwe dienst van de Algemene Administratie van de Fiscaliteit wordt geregeld door : 1° - het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het rijkspersoneel;2° - het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst; Het voornoemde besluit van 19 juli 2013 kan geraadpleegd worden op het intranet van Financiën, pagina "Coperfin 2.0". 3° - de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966. III. BETROKKEN PERSONEELSLEDEN Het huidige dienstorder is bestemd voor de statutaire personeelsleden (stagedoende personeelsleden inbegrepen) benoemd of tewerkgesteld bij de Algemene Administratie van de Fiscaliteit.

Onder tewerkstelling wordt verstaan : hetzij tewerkgesteld bij een dienst, hetzij gemuteerd in de zin van artikel 49 van het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het rijkspersoneel.

IV. BESCHIKBARE BETREKKINGEN De aanwijzingen zullen gebeuren op basis van het aantal beschikbare betrekkingen per niveau en dienst in de administratieve standplaats voor de niveaus B, C en D en per klasse voor niveau A. De lijst met die betrekkingen per administratieve standplaats en dienst zoals vastgesteld door de Administrateur-generaal van de Fiscaliteit, is opgenomen in bijlage 1.

Voor de betreffende diensten vermeldt bijlage 2 de functievereisten die er eventueel aan verbonden zijn.

De betrekkingen in de niveaus B, C en D worden samengevoegd per niveau ongeacht de daaraan verbonden graden en worden zonder onderscheid van graad toegekend aan de ambtenaren die titularis zijn van een graad van het betreffende niveau.

De betrekkingen van de klassen A1 en A2 worden samengevoegd en zonder onderscheid in klasse toegekend aan de personeelsleden van de klassen A1 en A2.

V. HOE WORDEN DE KANDIDATEN GERANGSCHIKT ? De administratieve anciënniteiten, de graad, het niveau en de klasse van de in aanmerking genomen kandidaten worden vastgesteld op datum van 1 december 2013.

Elk personeelslid werd trouwens ingelicht over zijn persoonlijke gegevens. Deze konden en kunnen nog altijd worden geconsulteerd in My P & O. Overeenkomstig de bepalingen van artikel 8 van het voornoemde koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten en zonder afbreuk te doen aan de bepalingen waarvan hierna sprake is, worden de betrekkingen in volgende orde van voorrang toegekend : 1° - in de niveaus B, C en D : a) aan de enige kandidaat die in voorkomend geval, in zijn niveau, aan de functievereisten voldoet;b) wanneer verschillende kandidaten aan de functievereisten voldoen of wanneer geen enkele functievereiste werd vastgelegd, aan de kandidaat met de grootste niveauanciënniteit;c) bij gelijke niveauanciënniteit, aan de kandidaat met de grootste dienstanciënniteit;d) bij gelijke dienstanciënniteit, aan de oudste kandidaat.2° - in niveau A : a) aan de enige kandidaat die in voorkomend geval, in zijn niveau, aan de functievereisten voldoet;b) wanneer verschillende kandidaten aan de functievereisten voldoen of wanneer geen enkele functievereiste werd vastgelegd, aan de kandidaat met de grootste klasseanciënniteit;c) bij gelijke klasseanciënniteit, aan de kandidaat met de grootste dienstanciënniteit;d) bij gelijke dienstanciënniteit, aan de oudste kandidaat. In afwijking hiervan 1. wordt in niveau D, de niveauanciënniteit verhoogd met de niveauanciënniteit die, in voorkomend geval, door de kandidaat verworven werd in het voormalige niveau 4;2. wordt in het niveau C, de niveauanciënniteit verhoogd met : a) de dienstanciënniteit die, in voorkomend geval, werd verworven in de geschrapte graad van assistent bij financiën (niveau 3) terwijl de ambtenaar werd bezoldigd in de weddeschalen 30S2 of 30S3;b) de graadanciënniteit die werd verworven in één van de volgende geschrapte graden : sectiechef bij financiën (rang 32), hoofddouanebeambte (rang 34), hoofdfinanciebeambte (rang 34), leidend tekenaar bij het kadaster (rang 34), sectiechef der accijnzen (rang 35), luitenant der douane (rang 35), adjunct-chef van de dienst der inkohieringen (rang 35) en chef van de dienst inkohieringen (rang 35);3. omvat in niveau A, aangezien de betrekkingen van de klassen A1 en A2 samengevoegd zijn, de klasseanciënniteit van de ambtenaren van de klasse A2, de gecumuleerde anciënniteit in de klassen A1 en A2;4. wordt in niveau A, de klasseanciënniteit van de ambtenaren van de klasse A3, in voorkomend geval, verhoogd met enerzijds de niveauanciënniteit die zij hebben verworven als titularis van een betrekking waaraan een titel is verbonden vermeld in kolom 1 van onderstaande tabel, en anderzijds met de graadanciënniteit die zij verworven hebben in de graden vermeld in kolom 2 van deze tabel

Kolom 1

Kolom 2

Colonne 1

Colonne 2

1° eerstaanwezend inspecteur bij een fiscaal bestuur

1° hoofdcontroleur bij een fiscaal bestuur

1° inspecteur principal d'administration fiscale

1° contrôleur en chef d'administration fiscale

2° eerstaanwezend inspecteur - dienstchef bij een fiscaal bestuur

2° ontvanger A

2° inspecteur principal d'administration fiscale-chef de service

2° receveur A

3° eerste attaché van financiën

3° adjunct-commissaris bij een aankoopcomité

3° premier attaché des finances

3° commissaire adjoint dans un comité d'acquisition

4° directiecontroleur bij een aankoopcomité

4° contrôleur de direction dans un comité d'acquisition

5° comptabiliteitsinspecteur bij een fiscaal bestuur

5° inspecteur de comptabilité d'administration fiscale

6° inspecteur bij een fiscaal bestuur (rang 12)

6° inspecteur d'administration fiscale (rang 12)

7° commissaris bij een aankoopcomité

7° commissaire dans un comité d'acquisition

8° adjunct-adviseur (rang 11)

8° conseiller adjoint (rang 11)

9° adjunct-auditeur

9° auditeur adjoint

10° speciaal rekenplichtige

10° comptable spécial


VI.KEUZE VAN DE ADMINISTRATIEVE STANDPLAATS A. een nieuwe dienst wordt opgericht in de administratieve standplaats waar u tewerkgesteld bent en u beantwoordt aan de functievereisten.

In afwijking van de rangschikkingsregels uiteengezet in bovenstaand punt V en voor zover het aan de in voorkomend geval in bijlage 2 vermelde functievereisten voldoet, heeft een personeelslid een recht van voorrang voor de aanwijzing in een betrekking van zijn niveau of zijn klasse in de administratieve standplaats waarin het op 1 februari 2014 is tewerkgesteld op grond van : - een dienstaanwijzing of mutatie in de zin van artikel 49 van het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het rijkspersoneel; - een benoeming; - een detachering of terbeschikkingstelling in de zin van het koninklijk besluit van 29 oktober 1971 tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die er voorzien in de uitvoering van het statuut van het rijkspersoneel, zoals dit besluit van toepassing was voor zijn opheffing.

Als een personeelslid na 1 januari 2012 het voorwerp heeft uitgemaakt van een ambtshalve standplaatsverandering, wordt er rekening gehouden met zijn vorige standplaats, behoudens indien het een mutatie op zijn aanvraag heeft bekomen. Indien het het voorwerp heeft uitgemaakt van meerdere ambtshalve standplaatsveranderingen na 1 januari 2012, wordt rekening gehouden met de oudste vorige standplaats.

Er wordt speciaal de aandacht gevestigd op het feit dat het bovengenoemde recht van voorrang, in de administratieve standplaats van tewerkstelling op 1 februari 2014, enkel geldt als deze standplaats hun eerste keuze uitmaakt.

Wanneer het voor de kandidaten mogelijk is om voor één of meerdere diensten een keuze uit te brengen, speelt de voorrang aangehaald in de voorgaande alinea voor alle diensten in de administratieve standplaats van tewerkstelling op 1 februari 2014, ongeacht hun rangschikking in de gemaakte keuzes, voor zover één dienst van de genoemde standplaats maar de eerste keuze uitmaakt.

Indien het aantal kandidaten met een recht van voorrang in een betrekking van hun niveau of hun klasse in een bepaalde dienst het aantal beschikbare betrekkingen in deze dienst overtreft, worden deze prioritaire kandidaten onder elkaar gerangschikt overeenkomstig het voornoemde artikel 8 van het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten.

Er wordt in het bijzonder de aandacht gevestigd op het feit dat, om niet het risico te lopen om ambtshalve te worden aangewezen voor een administratieve standplaats, administratie en/of dienst door de Administrateur-generaal van de Fiscaliteit en dit rekening houdend met de dienstnoodwendigheden (zie punt C hierna), de kandidaten er duidelijk belang bij hebben om hun keuze niet te beperken, zelfs in het geval waar zij een recht van voorrang hebben.

B. ofwel wordt er geen nieuwe dienst opgericht in de administratieve standplaats waar u tewerkgesteld bent, ofwel wordt er in deze standplaats geen nieuwe dienst opgericht die één of meerdere betrekkingen omvat waarvoor u zich kandidaat zou kunnen stellen gelet op de functievereisten en/of het niveau of de klasse vermeld in bijlage 1 In afwijking van de rangschikkingsregels uiteengezet in het bovengenoemde punt V, heeft het personeelslid, dat op 1 februari 2014 tewerkgesteld is in een administratieve standplaats onder de voorwaarden beschreven in punt VI, A, een recht van voorrang op een betrekking in de drie administratieve standplaatsen die zich het dichtst bevinden bij zijn huidige standplaats, wanneer in deze standplaats geen nieuwe diensten worden opgericht met één of meer betrekkingen waarvoor het personeelslid zich rekening houdende met de functievereisten en/of het niveau of de klasse (zie bijlage 2) kandidaat kan stellen, zoals vermeld in bijlage 1.

Het betreft de drie administratieve standplaatsen waarvoor het zich rekening houdende met de functievereisten en/of het niveau of de klasse (zie bijlage 2) kandidaat kan stellen, zoals vermeld in bijlage 1.

Als een personeelslid na 1 januari 2012 het voorwerp heeft uitgemaakt van een ambtshalve standplaatsverandering, wordt er rekening gehouden met zijn vorige standplaats, behoudens ingeval het intussen een mutatie op zijn verzoek heeft bekomen.

Het recht van voorrang bedoeld in het eerste lid geldt voor een betrekking verbonden aan het niveau of de klasse van het personeelslid.

Het recht van voorrang geldt voor alle diensten voor dewelke de kandidaat aan de functievereisten voldoet en die zich in één van de drie prioritaire standplaatsen bevinden.

Om de dichtstbijzijnde standplaatsen vast te stellen, wordt de afstand bepaald overeenkomstig het boek der wettelijke afstanden ingesteld bij het koninklijk besluit van 15 oktober 1969.

Indien het aantal kandidaten met een recht van voorrang op een betrekking van hun niveau of hun klasse in een bepaalde dienst het aantal beschikbare betrekkingen in deze dienst overtreft, worden deze prioritaire kandidaten onder elkaar gerangschikt overeenkomstig het voornoemde artikel 8 van het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003221 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke sommige personeelsleden van de Federale Overheidsdienst Financiën worden aangewezen voor een nieuwe dienst type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003220 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de regels volgens dewelke de personeelsleden worden geïntegreerd in de nieuwe structuur van de Federale Overheidsdienst Financiën type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel sluiten.

Er wordt in het bijzonder de aandacht gevestigd op het feit dat, om niet het risico te lopen om ambtshalve te worden aangewezen voor een administratieve standplaats, administratie en/of dienst door de Administrateur-generaal van de Fiscaliteit en dit rekening houdende met de behoeften van de dienst (zie punt C hierna), de kandidaten er duidelijk belang bij hebben om hun keuze niet te beperken, zelfs in het geval waar zij een recht van voorrang hebben.

C. Belangrijke aandachtspunten 1. De personeelsleden die zich kandidaat gesteld hebben voor een aanwijzing voor een betrekking van hun niveau of klasse in een administratieve standplaats, een administratie en een dienst, maar hiervoor niet gunstig gerangschikt zijn, worden ambtshalve aangewezen voor een administratieve standplaats en een administratie door de Administrateur-generaal van de Fiscaliteit, rekening houdend met de dienstnoodwendighedenbehoeften van de dienst.2. De personeelsleden die niet binnen de in dit dienstorder gestelde termijn (zie punt VII) hun keuze meedelen voor een aanwijzing voor een betrekking van hun niveau of klasse, worden ambtshalve aangewezen voor een administratieve standplaats en een administratie door de Administrateur-generaal van de Fiscaliteit, rekening houdende met de behoeften van de dienst.3. De personeelsleden die tewerkgesteld zijn in de centrale diensten kunnen slechts met hun akkoord worden aangewezen voor de buitendiensten. De personeelsleden die tewerkgesteld zijn in de buitendiensten kunnen slechts met hun akkoord worden aangewezen voor de centrale diensten.

Dit is de reden waarom u voor de standplaats "Brussel" het onderscheid tussen centrale diensten en buitendiensten zult vinden. 4. Voor elk personeelslid bepaalt de Administrateur-generaal van de Fiscaliteit de datum waarop de aanwijzing voor zijn nieuwe dienst ingaat. VII. HOE ZIJN KEUZE(S) VAN STANDPLAATS BEKENDMAKEN? 1. De kandidaturen moeten verplicht langs elektronische weg worden ingediend (zie de procedure hierna).Voor de van de dienst afwezige ambtenaren wordt erop gewezen dat de toepassing eveneens toegankelijk is via www.myminfin.be, zelfs zonder dat zij over een VPN - verbinding beschikken.

De toepassing zal beschikbaar zijn van 31 maart tot 9 mei 2014, wat overeenstemt met de periode tijdens dewelke een kandidatuur geldig kan worden ingediend.

De toepassing waarmee de kandidatuur kan worden ingediend, werd zo uitgewerkt dat er rekening wordt gehouden met de persoonlijke administratieve toestand van de kandidaat en hem de keuzemogelijkheden "standplaats, administratie, dienst" worden aangeduid waarvoor hij de functievereisten vervult. 2. Enkel de ambtenaren die gedurende deze periode geen beschikking zullen hebben over een computer, kunnen schriftelijk een kandidatuur indienen. Daarvoor dienen ze, ten laatste op 30 april 2014, een inschrijvingsformulier aan te vragen door contact op te nemen met het informatiecentrum P&O (0257/257.60) of per mail op het adres po@minfin.fed.be.

De keuzemogelijkheden "standplaats, administratie, dienst" waarvoor ze aan de functievereisten voldoen, zullen hen worden meegedeeld.

De ingevulde kandidatuur moet, gedateerd en ondertekend, op straffe van nietigheid, per aangetekend schrijven bij de post, worden ingediend en dit ten laatste op 9 mei 2014 op het volgende adres : Federale Overheidsdienst Financiën Stafdienst P & O - Team Kanteling North Galaxy B16 Koning Albert-II laan 33, bus 80 1030 Brussel De kosten van de aangetekende zending zijn ten laste van de kandidaten.

De aandacht wordt gevestigd op het feit dat, als een ambtenaar een kandidatuur per aangetekend schrijven en langs elektronische weg indient, enkel deze laatste als geldig zal worden beschouwd. 3. Indieningsprocedure van de kandidaturen langs elektronische weg 3.1 Om toegang te krijgen tot het inschrijvingsformulier, moet men : - de intranetpagina van het Departement openen, - op het icoon My P & O klikken, - na het indienen van de login en het wachtwoord, op "kanteling" klikken en vervolgens op " keuze kanteling 3". 3.2 Als er een nieuwe dienst wordt opgericht in de administratieve standplaats waar u tewerkgesteld bent en waarvoor u aan de functievereisten beantwoordt : - de onthaalpagina vermeldt de algemene administratie waarin u werd opgenomen ingevolge kanteling 1 en vraagt u de kennisname van de kantelingsregels en van de gevolgen van de keuze te bevestigen; - het tweede scherm brengt de administratieve standplaats in herinnering waarvoor u een recht op voorrang heeft en laat u toe om een keuze te maken. Ter herinnering, u behoudt uw recht van voorrang slechts als u uw huidige standplaats als eerste keuze opneemt;

Teneinde u zo goed mogelijk te helpen bij het indienen langs elektronische weg van uw kandidatuur, is er in het rolmenu bij elke keuzemogelijkheid "standplaats, administratie, dienst" een aparte lijn voorzien. Er wordt u daarin gevraagd om per orde van voorkeur, een keuze te maken. - het derde scherm vraagt u om uw keuze(s) te bevestigen. Het herinnert er u aan dat de keuze(s) definitief is (zijn), dat u niet meer de mogelijkheid heeft om ze te wijzigen en dat er geen enkele garantie wordt gegeven omtrent de toekenning van één van deze. 3.3 Als er geen nieuwe dienst wordt opgericht in de administratieve standplaats waar u tewerkgesteld bent of er in deze standplaats geen nieuwe dienst wordt opgericht die één of meerdere betrekkingen omvat waarvoor u zich kandidaat zou kunnen stellen rekening houdende met de functievereisten : - de onthaalpagina vermeldt de algemene administratie waarin u werd opgenomen ingevolge kanteling 1 en vraagt u de kennisname van de kantelingsregels en van de gevolgen van de keuze te bevestigen; - het tweede scherm brengt de administratieve standplaatsen in herinnering waarvoor u een recht op voorrang heeft en laat u toe om een keuze te maken.

Teneinde u zo goed mogelijk te helpen bij het indienen langs elektronische weg van uw kandidatuur, is er in het rolmenu bij elke keuzemogelijkheid "standplaats, administratie, dienst" een aparte lijn voorzien. Er wordt u daarin gevraagd om per orde van voorkeur een keuze te maken. - het derde scherm vraagt u om uw keuze(s) te bevestigen. Het herinnert er u aan dat de keuze(s) definitief is (zijn), dat er geen enkele garantie wordt gegeven omtrent de toekenning van één van deze.

De Administrateur-generaal, Carlos SIX

Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld

^