Etaamb.openjustice.be
Koninklijk Besluit van 30 mei 2021
gepubliceerd op 07 juni 2021

Koninklijk besluit tot bepaling van de nadere regels voor het toezicht op de goede werking van het capaciteitsvergoedingsmechanisme door de Commissie voor de Regulering van de Elektriciteit en het Gas

bron
federale overheidsdienst economie, k.m.o., middenstand en energie
numac
2021042010
pub.
07/06/2021
prom.
30/05/2021
ELI
eli/besluit/2021/05/30/2021042010/staatsblad
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
links
Raad van State (chrono)
Document Qrcode

30 MEI 2021. - Koninklijk besluit tot bepaling van de nadere regels voor het toezicht op de goede werking van het capaciteitsvergoedingsmechanisme door de Commissie voor de Regulering van de Elektriciteit en het Gas


FILIP, Koning der Belgen, Aan allen die nu zijn en hierna wezen zullen, Onze Groet.

Gelet op de Grondwet, artikel 108;

Gelet op de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt, artikel 7undecies, § 10, eerste lid en § 13, ingevoegd bij de wet van 15 maart 2021 tot wijziging van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt en tot wijziging van de wet van 22 april 2019 tot wijziging van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt, teneinde een capaciteitsvergoedingsmechanisme in te stellen;

Gelet op het advies van de inspecteur van Financiën, gegeven op 23 februari 2021;

Gelet op het advies van de Commissie voor de Regulering van de Elektriciteit en het Gas, gegeven op 18 maart 2021;

Gelet op het advies 69.015/3 van de Raad van State, gegeven op 14 april 2021, overeenkomstig artikel 84, § 1, eerste lid, 2°, van de gecoördineerde wetten op de Raad van State, gecoördineerd op 12 januari 1973;

Gelet op het advies nr. 68/2021 van de Gegevensbeschermingsautoriteit, gegeven op 20 mei 2021;

Op voorstel van de minister van Energie, Hebben Wij besloten en besluiten Wij : HOOFDSTUK I. - Definities

Artikel 1.§ 1. De definities opgenomen in artikel 2 van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt, hierna "de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten" genoemd, gelden voor dit besluit. § 2. Voor de toepassing van dit besluit wordt verstaan onder: 1° "pre-veiling": concurrentieel proces voorafgaand aan de veiling, waarmee houders van onrechtstreekse buitenlandse capaciteit een prijs aanbieden voor de terbeschikkingstelling van capaciteit met het oog op hun deelname aan het Belgische capaciteitsvergoedingsmechanisme;2° "werkingsregels": de werkingsregels van het capaciteitsvergoedingsmechanisme bedoeld in artikel 7undecies, § 12, van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten;3° "wet bescherming persoonsgegevens": de toepasselijke wettelijke bepalingen inzake de bescherming van persoonsgegevens, met name de Verordening (EU) 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en de wet van 30 juli 2018Relevante gevonden documenten type wet prom. 30/07/2018 pub. 05/09/2018 numac 2018040581 bron federale overheidsdienst justitie, federale overheidsdienst binnenlandse zaken en ministerie van landsverdediging 30 JULI 2018 - Wet betreffende de bescherming van natuurlijke personen met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens sluiten betreffende de bescherming van natuurlijke personen met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens. HOOFDSTUK II. - Algemene bepalingen

Art. 2.In het kader van haar toezichtsopdracht op de goede werking van het capaciteitsvergoedingsmechanisme, vergewist de commissie zich er met name van dat elke pre-veiling, elke prekwalificatieprocedure opgestart voor een veiling, elke veiling en elke transactie op de secundaire markt plaatsvindt overeenkomstig de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten, de besluiten tot uitvoering van deze wet en de werkingsregels.

De commissie gaat daarnaast na of er geen sprake is van marktmanipulatie, concurrentieverstorend gedrag of oneerlijke handelspraktijken in het capaciteitsvergoedingsmechanisme.

In het kader van de uitvoering van de capaciteitscontracten, bedoeld in artikel 7undecies, § 11, van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten, waakt de commissie er ook over dat de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten, de besluiten tot uitvoering van deze wet, de werkingsregels, en het standaardcapaciteitscontract gerespecteerd worden. HOOFDSTUK III. - Controlemodaliteiten Afdeling 1. - Aanstelling van de Auditor van de capaciteitsmarkt

Art. 3.§ 1. Om de controle zoals bedoeld in artikel 2 goed te kunnen uitvoeren, kan de commissie zich laten bijstaan door een Auditor van de capaciteitsmarkt, onafhankelijk van alle personen die direct of indirect deelnemen aan het capaciteitsvergoedingsmechanisme alsook van de netbeheerder, aangesteld voor een periode van maximaal drie jaar.

Hiertoe past de commissie de van kracht zijnde wetgeving betreffende de overheidsopdrachten toe.

Bij het uitvoeren van zijn taken handelt de Auditor van de capaciteitsmarkt in naam en voor rekening van de commissie en handelt onder haar toezicht.

De kosten en het honorarium van de Auditor van de capaciteitsmarkt zijn ten laste van de commissie. § 2. De commissie stelt het bestek op voor de aanstelling van de Auditor van de capaciteitsmarkt. § 3. De aanstelling van de Auditor van de capaciteitsmarkt wordt aan de netbeheerder meegedeeld. Afdeling 2. - Verplichtingen van de Auditor van de capaciteitsmarkt

Art. 4.Bij het uitvoeren van zijn opdrachten is de Auditor van de capaciteitsmarkt gehouden tot nakoming van de volgende verplichtingen: 1° de bepalingen van dit besluit, van het bestek en, meer algemeen, van alle van toepassing zijnde wettelijke of reglementaire bepalingen evenals de werkingsregels respecteren en blijk geven van een grote integriteit;2° over een afdoende team beschikken om de opdrachten van dit besluit en het bestek te kunnen vervullen, en dat een adequate kennis en begrip heeft van de essentiële vereisten van afdeling 2 van hoofdstuk IIbis van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten, de uitvoeringsbesluiten en de werkingsregels;3° indien nodig binnen de gestelde termijn, de verslagen bedoeld in de artikelen 5 tot 10 bezorgen aan de commissie;4° indien nodig, elke specifieke vraag, vermoeden van onregelmatigheid of van slechte werking in verband met een lopende pre-veiling, een lopende prekwalificatieprocedure, een lopende veiling of een transactie op de secundaire markt, of van marktmanipulatie, concurrentieverstorend gedrag of oneerlijke handelspraktijk in het capaciteitsvergoedingsmechanisme voorleggen aan de commissie;5° de vertrouwelijkheid van de informatie waar hij toegang toe heeft in het kader van zijn functie respecteren;6° elke richtlijn die de commissie geeft volgens dit besluit of het bestek respecteren. In geval van ernstige of herhaaldelijke miskenning van de verplichtingen vermeld in het eerste lid, kan de commissie met onmiddellijke ingang een einde maken aan de opdracht van de Auditor van de capaciteitsmarkt. Afdeling 3. - Opdrachten van de Auditor van de capaciteitsmarkt

Art. 5.Binnen de vijf werkdagen na de afsluiting van elke pre-veiling legt de Auditor van de capaciteitsmarkt een analyseverslag voor aan de commissie en aan de netbeheerder. Dit analyseverslag: 1° gaat na of de computersoftware die de netbeheerder gebruikt de toepasselijke bepalingen van de werkingsregels correct toepast;2° gaat na of de netbeheerder de pre-veiling overeenkomstig de wet, zijn uitvoeringsbesluiten alsook de werkingsregels georganiseerd heeft, en identificeert en beschrijft indien nodig de mogelijke onregelmatigheden;3° kijkt de regelmatigheid na van de lijst van onrechtstreekse buitenlandse capaciteiten geselecteerd door de netbeheerder op het einde van de pre-veiling.

Art. 6.Binnen de vijf werkdagen na de afsluiting van de prekwalificatieprocedure die aan een veiling voorafgaat legt de Auditor van de capaciteitsmarkt een analyseverslag voor aan de commissie en aan de netbeheerder. Dit analyseverslag: 1° gaat na of de computersoftware die de netbeheerder gebruikt de toepasselijke bepalingen van de werkingsregels correct toepast;2° gaat na of de netbeheerder de prekwalificatieprocedure overeenkomstig de wet, zijn uitvoeringsbesluiten alsook de werkingsregels georganiseerd heeft, en identificeert en beschrijft indien nodig de mogelijke onregelmatigheden;3° kijkt de regelmatigheid na van de lijst van capaciteiten geselecteerd door de netbeheerder na de prekwalificatieprocedure.

Art. 7.Binnen de vijf werkdagen na de afsluiting van elke veiling legt de Auditor van de capaciteitsmarkt een analyseverslag voor aan de commissie en aan de netbeheerder. Dit analyseverslag: 1° gaat na of de computersoftware die de netbeheerder gebruikt de toepasselijke bepalingen van de werkingsregels correct toepast;2° gaat na of de netbeheerder de veiling overeenkomstig de wet, zijn uitvoeringsbesluiten alsook de werkingsregels georganiseerd heeft, en identificeert en beschrijft indien nodig de mogelijke onregelmatigheden;3° kijkt de regelmatigheid na van de lijst van capaciteiten geselecteerd door de netbeheerder op het einde van de veiling.

Art. 8.Onverminderd artikel 9, legt de Auditor van de capaciteitsmarkt, indien hij onregelmatigheden bij een transactie van de secundaire markt vermoedt, een ad hoc verslag voor aan de commissie en aan de netbeheerder binnen de vijf werkdagen na de goedkeuring van de transactie door de netbeheerder.

Art. 9.Indien hij vermoedens heeft van concurrentieverstorend gedrag, oneerlijke handelspraktijken of marktmanipulatie, onderzoekt de Auditor van de capaciteitsmarkt de desbetreffende feiten en stelt hij zo snel mogelijk een ad hoc verslag op ter attentie van de commissie.

Art. 10.Onverminderd de artikelen 5 tot 9, bezorgt de Auditor van de capaciteitsmarkt aan de commissie, op eigen initiatief of op haar vraag en binnen de door haar vastgelegde termijn, een verslag over een mogelijke miskenning van de bepalingen van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten, de uitvoeringsbesluiten en de werkingsregels in verband met de opdracht tot toezicht van de commissie in toepassing van artikel 7undecies, § 13, van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten. Afdeling 4. - Verplichtingen van de netbeheerder

Art. 11.De netbeheerder neemt alle redelijke maatregelen teneinde de uitoefening van de opdrachten van de commissie en de Auditor van de capaciteitsmarkt te faciliteren.

Art. 12.Teneinde de commissie en de Auditor van de capaciteitsmarkt in staat te stellen hun opdrachten in het kader van dit besluit te vervullen, bepaalt de netbeheerder, in overleg met de commissie, de modaliteiten voor de toegang tot zijn kantoorruimten waarin de pre-veilingen en de veilingen worden georganiseerd.

De toegang voor de commissie en de Auditor van de capaciteitsmarkt tot de kantoorruimten van de netbeheerder kan door laatstgenoemde afhankelijk worden gemaakt van de voorwaarde van hun toezegging dat zij de veiligheidsvoorschriften, hygiënemaatregelen en de voorschriften inzake gegevensbescherming en vertrouwelijkheid naleven, die de netbeheerder hen op voorhand heeft meegedeeld.

Art. 13.De netbeheerder verleent de commissie en de Auditor van de capaciteitsmarkt volledige toegang: 1° tot het informaticaplatform dat gebruikt wordt voor de pre-veilingen zodat het verloop ervan kan gevolgd worden en de visualisatie mogelijk is van de biedingen in de pre-veilingen zoals ze werden ingediend, alsook van alle communicatie die tijdens de pre-veilingen plaatsgevonden heeft tussen de netbeheerder en de deelnemers;2° tot de software waarmee de dossiers behandeld worden en de databanken die door de netbeheerder gebruikt worden in het kader van de pre-veilingen, van de prekwalificatieprocedure en van de veilingen;3° tot het informaticaplatform dat gebruikt wordt voor de prekwalificatie evenals tot alle met het oog op een veiling ingediende prekwalificatiedossiers, de gevoerde communicatie tussen de partijen en de beslissingen daarover van de netbeheerder;4° tot het veilingplatform zodat het verloop ervan kan gevolgd worden en de visualisatie mogelijk is van alle biedingen zoals ze werden ingediend alsook van alle elektronische communicatie die tijdens de veiling plaatsgevonden heeft tussen de netbeheerder en de deelnemers;5° tot het informaticaplatform dat gebruikt wordt voor de secundaire markt evenals tot alle informatie betreffende de transacties op die markt. Deze toegang, die impliceert dat de gegevens uitgelezen kunnen worden en gekopieerd en verwerkt kunnen worden, leidt echter niet tot het ontstaan van noch tot de overdracht van een gebruiksrecht, eigendomsrecht of enig ander recht op deze platformen, software en dossiers dan degene die strikt noodzakelijk zijn voor de in dit besluit beschreven doeleinden. Aangezien het gaat om persoonsgegevens wordt de toegang beperkt tot de gegevens die noodzakelijk en relevant zijn om de toezichtsopdracht van de commissie te kunnen vervullen, overeenkomstig de wetgeving betreffende de gegevensbescherming.

Art. 14.De netbeheerder geeft binnen de vastgestelde termijn gevolg aan elke vraag om informatie van de commissie of de Auditor van de capaciteitsmarkt en stelt hen in staat hun opdrachten uit te voeren door hun indien nodig een kopie van alle of van een deel van de desbetreffende gegevens te bezorgen. Afdeling 5. - Verplichte medewerking

Art. 15.Iedere capaciteitshouder of capaciteitsleverancier stelt aan de commissie en desgevallend, de Auditor van de capaciteitsmarkt gratis en binnen een redelijke termijn vastgelegd in de aanvraag, alle informatie ter beschikking die hen in staat stelt hun opdrachten te vervullen. Indien de gevraagde informatie valt onder een verplichting tot vertrouwelijkheid tegenover een derde partij, signaleert de betrokken persoon dit aan de commissie en desgevallend, de Auditor en doet hij zijn uiterste best om van deze derde partij de toestemming te verkrijgen om deze informatie door te geven. Indien deze toestemming niet kan worden bekomen, licht de betrokken persoon de redenen voor het niet doorgeven van de gevraagde informatie toe. Afdeling 6. - Bevoegdheden van de commissie

Art. 16.De commissie verplicht de netbeheerder, desgevallend op basis van het verslag bedoeld in artikel 5 en ten laatste binnen de tien werkdagen na de afsluiting van de pre-veiling, een nieuwe pre-veiling te organiseren binnen de door haar vastgelegde termijn als zij, na het horen van de netbeheerder, vaststelt dat er een onregelmatigheid heeft of onregelmatigheden hebben plaatsgevonden in het kader van het verloop van de pre-veiling die een niet verwaarloosbare invloed heeft of hebben op de lijst van onrechtstreekse buitenlandse capaciteiten die door de netbeheerder op het eind van de pre-veiling geselecteerd wordt. De commissie bezorgt aan de netbeheerder een kopie van het proces-verbaal van de hoorzitting.

Art. 17.De commissie verplicht de netbeheerder, desgevallend op basis van het verslag bedoeld in artikel 6 en ten laatste binnen de tien werkdagen na de afsluiting van de prekwalificatie, de betrokken prekwalificatiedossiers opnieuw te onderzoeken als zij, na het horen van de netbeheerder, vaststelt dat er een onregelmatigheid heeft of onregelmatigheden hebben plaatsgevonden in het kader van de prekwalificatieprocedure die een niet verwaarloosbare invloed heeft of hebben op de lijst van de capaciteiten die door de netbeheerder op het eind van de prekwalificatieprocedure geselecteerd wordt. De commissie bezorgt aan de netbeheerder een kopie van het proces-verbaal van de hoorzitting.

Art. 18.De commissie verplicht de netbeheerder, desgevallend op basis van het verslag bedoeld in artikel 7 en ten laatste binnen de tien werkdagen na de afsluiting van de veiling, een nieuwe veiling te organiseren als zij, na het horen van de netbeheerder, vaststelt dat er een onregelmatigheid heeft of onregelmatigheden hebben plaatsgevonden in het kader van het verloop van de veiling die een niet verwaarloosbare invloed heeft of hebben op de lijst van capaciteiten die door de netbeheerder op het eind van de veiling geselecteerd wordt of een niet verwaarloosbare invloed op het bedrag van de veiling. Bij gebrek aan een dergelijke vaststelling valideert de commissie het resultaat van de veiling. De commissie bezorgt aan de netbeheerder een kopie van het proces-verbaal van de hoorzitting.

Art. 19.De commissie verplicht de netbeheerder, desgevallend op basis van het ad hoc verslag bedoeld in artikel 8 en ten laatste binnen de tien werkdagen na de goedkeuring van de transactie door de netbeheerder, deze transactie te annuleren als zij, na het horen van de netbeheerder en indien nodig de partijen die aan de transactie hebben deelgenomen, vaststelt dat er een onregelmatige transactie heeft plaatsgevonden op de secundaire markt. De commissie bezorgt aan de netbeheerder een kopie van het proces-verbaal van de hoorzitting en, indien nodig, aan de partijen die aan de transactie hebben deelgenomen.

Art. 20.De maatregelen die de commissie kan nemen in toepassing van de artikelen 16 tot en met 19 doen geen afbreuk aan de sancties die ze kan opleggen krachtens de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten, en kunnen er indien nodig mee worden gecombineerd.

Art. 21.Na de netbeheerder te hebben gevraagd de vertrouwelijke passages ervan aan te duiden, publiceert de commissie op haar website een niet-confidentiële versie van de beslissingen bedoeld in deze afdeling evenals, indien nodig, de verslagen waarop deze beslissingen zijn gebaseerd.

Art. 22.De gegevens die de commissie verwerft en verwerkt ingevolge de toepassing van dit besluit, worden niet langer bewaard dan de administratieve verjaringstermijn bedoeld in artikel 31/3 van de wet van 29 april 1999Relevante gevonden documenten type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011160 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de elektriciteitsmarkt type wet prom. 29/04/1999 pub. 11/05/1999 numac 1999011161 bron ministerie van economische zaken Wet betreffende de organisatie van de gasmarkt en het fiscaal statuut van de elektriciteitsproducenten sluiten. HOOFDSTUK IV. - Diverse bepalingen en slotbepalingen

Art. 23.Dit besluit treedt in werking de dag waarop het in het Belgisch Staatsblad wordt bekendgemaakt.

Art. 24.De minister bevoegd voor Energie is belast met de uitvoering van dit besluit.

Gegeven te Brussel, 30 mei 2021.

FILIP Van Koningswege : De Minister van Energie, T. VAN DER STRAETEN

^