Etaamb.openjustice.be
Ministerieel Besluit van 18 april 2007
gepubliceerd op 26 april 2007

Ministerieel besluit houdende ontslag en benoeming van leden van de Commissie voor normalisatie van de boekhouding der instellingen van openbaar nut van de sociale zekerheid alsmede van de personen die ermede belast zijn het secretariaat ervan te verzekeren

bron
federale overheidsdienst sociale zekerheid
numac
2007022592
pub.
26/04/2007
prom.
18/04/2007
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

18 APRIL 2007. - Ministerieel besluit houdende ontslag en benoeming van leden van de Commissie voor normalisatie van de boekhouding der instellingen van openbaar nut van de sociale zekerheid alsmede van de personen die ermede belast zijn het secretariaat ervan te verzekeren


De Minister van Sociale Zaken, Gelet op het koninklijk besluit van 5 mei 1993 tot heroprichting van de Commissie voor normalisatie van de boekhouding der instellingen van openbaar nut van de sociale zekerheid;

Gelet op het ministerieel besluit van 4 oktober 1994 houdende benoeming van de voorzitter, de ondervoorzitter en de leden van de Commissie voor normalisatie van de boekhouding der instellingen van openbaar nut van de sociale zekerheid, alsmede van de personen die ermede belast zijn het secretariaat ervan te verzekeren, gewijzigd door de ministeriële besluiten van 15 februari 1995, 4 april 1995 en 5 oktober 1999, Besluit :

Artikel 1.Er wordt ontslag verleend uit zijn mandaat van lid van de Commissie voor normalisatie van de boekhouding der instellingen van openbaar nut van de sociale zekerheid aan: De heer LEDEGEN, Jozef, afgevaardigde van de Minister van Werk;

Mevr. ROLAND-BAYET, Jeanine, Inspecteur-generaal van Financiën bij de FOD Sociale Zekerheid;

De heer QUINTIN, Emmanuel, afgevaardigde van de Kruispuntbank van de Sociale Zekerheid;

De heer MEERKENS, Luk, afgevaardigde van de Hulpkas voor Werkloosheidsuitkeringen;

De heer DE BISSCHOP, Albert, afgevaardigde van het Fonds voor de beroepsziekten;

De heer VAN LIERDE, Christian, afgevaardigde van het Rijksinstituut voor de Sociale Verzekeringen der Zelfstandigen;

De heer VANDEPLAS, Julianus, afgevaardigde van de Controledienst voor de ziekenfondsen;

De heer DE PELSMAEKER, Paul, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Kinderbijslag voor Werknemers;

De heer ROUSSILLE, Michel, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening;

De heer RAES, Luc, afgevaardigde van de Rijksdienst Voor Pensioenen;

De heer FILLEUL, Michel, afgevaardigde van de Minister van Pensioenen;

De heer VAN DER MEULEN, Willy, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid;

De heer CRICK, Henri-Jean, afgevaardigde van de Dienst voor de Overzeese Sociale Zekerheid;

De heer VANRANSBEECK, Karel, afgevaardigde van het Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering;

De heer BASSEZ, Laurent, afgevaardigde van de Hulp- en Voorzorgskas voor Zeevarenden;

Mevr. OLIVIERS, Monique, afgevaardigde van de Hulpkas voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering;

De heer JONET, Michel, afgevaardigde van de Minister van Begroting;

De heer STOEFS, Wilbert, afgevaardigde van de Minister van Begroting;

Art. 2.Worden benoemd bij de Commissie voor normalisatie van de boekhouding van de instellingen van openbaar nut van de sociale zekerheid als effectieven leden: Mevr. MERCKX, Paule, afgevaardigde van de Minister van Werk;

De heer DRUYTS, Robert, Inspecteur-generaal van Financiën bij de FOD Sociale Zekerheid;

De heer BELLEMANS, Eric, afgevaardigde van de Kruispuntbank van de Sociale Zekerheid;

De heer GODART, Xavier, afgevaardigde van de Hulpkas voor Werkloosheidsuitkeringen;

Mevr. HENNAUX, Françoise, afgevaardigde van het Fonds voor de beroepsziekten;

De heer CRUCIFIX, Luc, afgevaardigde van het Rijksinstituut voor de Sociale Verzekeringen der Zelfstandigen;

De heer DOOM, Dirk, afgevaardigde van de Controledienst voor de ziekenfondsen;

Mevr. DE JAEGHER, Saskia, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Kinderbijslag voor Werknemers;

De heer BOONAERT, Hugo, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening;

De heer GOOSSENS, Geert, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Pensioenen;

De heer BOMBOIR, Pierre, afgevaardigde van de Minister van Pensioenen;

Mevr. LEENDERS, Hedwig, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid;

Mevr. VAN HASSEL, Hilde, afgevaardigde van de Dienst voor de Overzeese Sociale Zekerheid;

De heer COLLIN, Benoit, afgevaardigde van het Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering;

De heer LAERENBERHG, Luk, afgevaardigde van de Hulp- en Voorzorgskas voor Zeevarenden;

De heer BONGA, Djamba, afgevaardigde van de Hulpkas voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering;

Mevr. PAULUS, Valérie, afgevaardigde van de Minister van Begroting;

De heer ROBERT, Patrick, afgevaardigde van de Minister van Begroting;

Mevr. FONTAINE, Monique, afgevaardigde van de Rijksdienst voor sociale zekerheid van de provinciale en plaatselijke overheidsdiensten;

Art. 3.Worden benoemd bij de Commissie voor normalisatie van de boekhouding van de instellingen van openbaar nut van de sociale zekerheid als plaatsvervangende leden : Mevr. TAILFER, Marielle, afgevaardigde van de Minister van Sociale Zaken;

Mevr. VAN CAUWENBERG, Lutgarde, afgevaardigde van de Minister van Werk;

Mevr. DEMARRE, Ann, afgevaardigde van de Minister van Middenstand;

De heer VERMEIREN, Patrick, afgevaardigde van de Kruispuntbank van de Sociale Zekerheid;

De heer VANDENBUSSCHE, Frederik, afgevaardigde van de Hulpkas voor Werkloosheidsuitkeringen;

De heer PERSOONS, Sven, afgevaardigde van het Fonds voor Arbeidsongevallen;

De heer NZUZI NDOMBASI, Michel, afgevaardigde van het Fonds voor de beroepsziekten;

Mevr. VANDERHOEVEN, Marie-Laurence, afgevaardigde van het Rijksinstituut voor de Sociale Verzekeringen der Zelfstandigen;

Mevr. DEBAILLE, Josiane, afgevaardigde van de Controledienst voor de ziekenfondsen;

Mevr. LIEVENS, Nele, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Kinderbijslag voor Werknemers;

De heer ROUSSILLE, Michel, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening;

Mevr. WEERTS, Jacqueline, afgevaardigde van de Minister van Pensioenen en van de Rijksdienst Voor Pensioenen;

Mevr. MEURS, Annemie, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid;

Mevr. DE BECKER, Anja, afgevaardigde van de Rijksdienst voor Jaarlijkse Vakantie;

Mevr. DE KIMPE, Monika, afgevaardigde van de Dienst voor de Overzeese Sociale Zekerheid;

De heer LOOZEN, Robert, afgevaardigde van de Bijzondere verrekenkas voor de gezinsvergoedingen ten bate van de arbeiders der ondernemingen voor binnenscheepvaart;

Mevr. CLAESKENS, Sandra, afgevaardigde van de Bijzondere verrekenkas voor Gezinsvergoedingen ten bate van de arbeiders gebezigd door de ladings en lossingsondernemingen en door de stuwadoors in de havens, losplaatsen, stapelplaatsen en stations (kinderbijslagfonds nr. 80);

De heer BASSEZ, Laurent, afgevaardigde van de Hulp- en Voorzorgskas voor Zeevarenden;

De heer BORREMAN, Danny, afgevaardigde van het Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering;

De heer DE BLAUWE, Herman, afgevaardigde van de Hulpkas voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering;

De heer DUJARDIN, Philippe, afgevaardigde van de Minister van Begroting;

De heer JACOBS, Dirk, afgevaardigde van de Minister van Begroting;

Art. 4.Het secretariaat van de Commissie wordt waargenomen door Mevr.

TAILFER, Marielle, door Mevr. LOLEKE MALENGA, Charlotte, door de heer BOLLAERS, Johan en door de heer IGNOUL, David, van de Federale Overheidsdienst Sociale Zekerheid.

Art. 5.De bepalingen van dit besluit treden in werking op 15 april 2007.

Brussel, 18 april 2007.

R. DEMOTTE

^