Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 14 juli 2014

Dienstorder. - Betreft : Zesde Staatshervorming Overdracht van personeel. - Oproep tot kandidaten Overeenkomstig het koninklijk besluit van 25 juli 1989 tot vaststelling van de wijze waarop personeelsleden van de federale ministeries overgaan - Aankoopcomité Antwerpen - Aankoopcomité Brugge - Aankoopcomité Gent 1 - Aankoopcomité Ge(...)

bron
federale overheidsdienst financien
numac
2014003280
pub.
14/07/2014
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST FINANCIEN


Dienstorder. - Betreft : Zesde Staatshervorming Overdracht van personeel. - Oproep tot kandidaten Overeenkomstig het koninklijk besluit van 25 juli 1989Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 25/07/1989 pub. 14/06/2016 numac 2016000348 bron federale overheidsdienst kanselarij van de eerste minister Koninklijk besluit tot vaststelling van de wijze waarop personeelsleden van de federale ministeries overgaan naar de Gemeenschaps- en Gewestregeringen en naar het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie. - Officieuze coördinatie in het Duits sluiten tot vaststelling van de wijze waarop personeelsleden van de federale ministeries overgaan naar de gemeenschaps- en gewestregeringen en naar het verenigd college van de gemeenschappelijke gemeenschapscommissie, en bijlage II - quasi volledig overgedragen diensten - ervan, worden de volgende diensten van de Federale Overheidsdienst Financiën overgedragen naar de Gewest-/Gemeenschapsregeringen : - Aankoopcomité Antwerpen - Aankoopcomité Brugge - Aankoopcomité Gent 1 - Aankoopcomité Gent 2 - Aankoopcomité Hasselt - Aankoopcomité Kortrijk - Aankoopcomité Mechelen - Aankoopcomité Brussel II - Aankoopcomité Brussel I - Aankoopcomité Charleroi - Aankoopcomité Luik - Aankoopcomité Bergen - Aankoopcomité Namen - Aankoopcomité Neufchâteau In uitvoering van het koninklijk besluit van 3 november 1960 betreffende de comités tot aankoop van onroerende goederen voor rekening van de Staat, van de staatsinstellingen en van de instellingen waarin de Staat een overwegend belang heeft, wordt er bij besluit van de Voorzitter van het directiecomité echter een Federaal comité tot aankoop van onroerende goederen opgericht binnen de centrale diensten van de Algemene Administratie van de Patrimoniumdocumentatie.

De bevoegdheden van dit comité zijn qua materie dezelfde als deze van de huidige aankoopcomités, doch beperkt tot opdrachten voor rekening van de federale staat en van andere organismen behorend tot het federale bestuursniveau waarvoor de aankoopcomités bevoegd zijn.

Meer bepaald bestaan de opdrachten van dit Federaal comité uit : - De verwerving in der minne of bij wijze van onteigening van onroerende goederen; - De vervreemding van onroerende goederen; - Het opstellen van authentieke akten al dan niet als instrumenterende derde.

Dit Federaal comité is bevoegd voor het grondgebied van gans België.

Zijn zetel is gevestigd te Brussel.

De inwerkingtreding van dit besluit is voorzien op 1 december 2014 De volgende betrekkingen (opgesplitst per niveau en taalrol) worden voorzien : Voor de Nederlandstalige personeelsleden : - 6 betrekkingen in de klasse A3 - 1 betrekking in de klasse A2 - 1 betrekking in de klasse A1 - 2 betrekkingen in het niveau B - 3 betrekkingen in het niveau C Voor de Franstalige personeelsleden : - 7 betrekkingen in de klasse A3 - 1 betrekking in de klasse A2 - 1 betrekking in de klasse A1 - 3 betrekkingen in het niveau B - 2 betrekkingen in het niveau C De personeelsleden die in de Federale Overheidsdienst Financiën wensen tewerkgesteld te blijven in één van de betrekkingen vermeld in bovenstaande alinea, worden verzocht hun kandidatuur, met duidelijke vermelding van de betrekking waarover het gaat, vóór 12 augustus 2014, op te sturen naar : FOD Financiën Stafdienst P & O Shared Service Center Team Loopbaan Koning Albert II-laan 33, bus 80, 1030 Brussel De personeelsleden die zich kandidaat hebben gesteld, zullen gerangschikt worden volgens de criteria van het voormelde koninklijk besluit.

De voorwaarden inzake anciënniteit worden vastgesteld op 12 augustus 2014.

Voor elke inlichting betreffende dit dienstorder, kunt u terecht bij het P & O-informatiecentrum - telefoon : 02-572 57 60 of via het online webformulier.

De Voorzitter van het Directiecomité, Hans D'HONDT

^