Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 03 januari 2020

Vacante betrekking **** de loop van de maand februari 2020 zal de **** overgaan tot de volgende aanwerving binnen haar administratie : ? 1 **** contractuele medewerker - **** bij de (...) **** **** is een onafhankelijk ****, ingesteld bij de Kamer van volksvertegenwoordigers. ****(...)

bron
commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer
numac
2019042909
pub.
03/01/2020
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

COMMISSIE VOOR DE BESCHERMING VAN DE PERSOONLIJKE LEVENSSFEER


**** betrekking In de loop van de maand februari 2020 zal de **** (hierna de ****) overgaan tot de volgende aanwerving binnen haar administratie : ? 1 **** contractuele medewerker - **** bij de **** (code 2020 ****81/1/****) voor onbepaalde duur.

**** **** is een onafhankelijk ****, ingesteld bij de **** van volksvertegenwoordigers.

**** **** is een federale instelling met rechtspersoonlijkheid. De opdracht van de **** is toezien op de naleving van de grondbeginselen van de bescherming van ****.

**** **** wordt ondersteund door een administratie die bestaat uit een zestigtal medewerkers.

Aan de **** moet uiterlijk op 1 februari 2020 zijn voldaan.

****. ALGEMENE VEREISTEN Iedere kandidaat moet aan de volgende algemene vereisten voldoen om aangeworven te worden: - onderdaan zijn van een land van de **** Unie; - van onberispelijk gedrag zijn; - zijn burgerlijke en politieke rechten genieten; - aan de algemene en **** competenties voldoen; - aan de bijzondere vereisten voldoen inzake diploma en/of getuigschrift.

****. BIJZONDERE VEREISTEN PER VACANTE BETREKKINGEN De gedetailleerde functiebeschrijving met de ****, generieke en **** competenties, kan aangevraagd worden bij de personeelsdienst van de **** (****.nam@****-****.****) en is ook te consulteren op de **** van de ****, zoals hierna aangegeven.

**** bij **** (code 2020 ****81/1/****) - 1 **** contractuele vacante betrekking voor een onbepaalde duur.

**** van de functie : **** **** ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van informatie, het analyseren van regelgeving, van interne procedures, het openen, afsluiten, opvolgen, het formuleren van conclusies en het klasseren van de dossiers waarvoor je verantwoordelijk bent, onder andere met betrekking tot: - **** van verzoeken betreffende de rechten en plichten inzake ****; - **** van ****- en ****; - **** bij het publiek van alle aspecten van ****.

**** competenties : -> **** hebt synthetisch en analytisch vermogen; -> **** bent erop gericht om oplossingen te vinden; -> **** neemt graag initiatieven; -> **** werkt graag in team maar **** kunt ook zelfstandig werken; -> **** bent georganiseerd en houdt van nauwgezet werk; -> **** bezit goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.

**** vereisten : -> Bachelor diploma; -> **** in de rechtspraktijk en/of administratief beheer; -> Kennis of interesse voor nieuwe technologieën; -> Praktische kennis van de tweede landstaal of de bereidwilligheid om kennis hiervan te verwerven.

**** **** **** wordt aangeworven in de graad van **** (niveau ****) met de **** **** ****8/1.

**** ****8/1 : 23.785 - 41.742 **** (100 %) - geïndexeerd (1.7069) : 40.598 - 71.249 **** **** ? **** ****; ? **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; ? ****; ? Mogelijkheid tot telewerk (na een termijn van 6 maanden); ? **** (na een termijn van 3 maanden).

****. GELIJKE KANSEN EN DIVERSITEIT **** **** voert een actief **** en waakt over gelijke kansen, een gelijke behandeling en een gelijke toegang tot de selectie voor al wie solliciteert.

Kandidaten met een handicap, **** of ziekte ? **** kan een redelijke aanpassing vragen aan de selectieprocedure, ook indien **** niet over een geldig attest beschikt. **** een beschrijving van uw handicap/ziekte/**** en duid ook aan welke aanpassingen **** hierbij kunnen helpen.

**** bezorgt ons samen met uw sollicitatie ten laatste op de uiterste **** een gepast attest met de vermelding van uw naam, uw voornaam en de code van uw sollicitatie.

****. EXAMENPROCEDURE **** wordt een voorselectie uitgevoerd op basis van de ontvangen kandidaturen. De kandidaten die het best beantwoorden aan het gezochte profiel zullen uitgenodigd worden voor een mondelinge proef.

Tijdens de mondelinge proef wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. Om te slagen dient de kandidaat minimum 12 punten te behalen op de mondelinge proef.

**** beoordeling van de vereiste generieke en specifieke competenties gebeurt door afweging ten opzichte van het vooropgesteld profiel. Er wordt beslist door toekenning van de vermelding " geschikt", "minder geschikt" of " niet geschikt".

Op het einde van de proeven wordt een proces-verbaal opgesteld met **** de rangschikking van de kandidaten en het resultaat dat elke kandidaat behaalde. Deze rangschikking telt 3 groepen : **** = geschikt en geslaagd, **** = minder geschikt en geslaagd, **** = niet geschikt en/of niet geslaagd. **** voorkomend geval wordt binnen elke groep een **** opgesteld in functie van het totaal aantal verkregen punten. **** een ex-aequo binnen eenzelfde groep, zal de jury een nieuwe rangschikking opstellen op basis van de kwalificaties die eigen zijn aan elke kandidaat.

****. INSCHRIJVING UITERSTE DATUM : 31 **** 2020 **** inschrijving gebeurt, op straffe van ****, uitsluitend met een aangetekende brief aan de **** van de ****, ter attentie van **** **** ****, **** 35 -1000 ****. De sollicitatie is maar ontvankelijk wanneer ze is vergezeld van : -> een afschrift van de vereiste **** of diploma's; -> een curriculum vitae; -> een afzonderlijke nota waarin de motivering voor de geambieerde functie blijkt en de beroepservaring wordt toegelicht.

De datum van poststempel geldt als bewijs.

**** verdere inlichtingen kan men zich wenden tot **** ****, telefoon : 02/274.48.23, ****-mail : ****.nam@****-****.****.

**** functiebeschrijving en het examenreglement zijn eveneens te consulteren op de **** van de **** : ****://****.****.****/vacante-betrekking-februari-2020

^