Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 29 januari 2020

Vacante betrekking In de loop van de maand februari 2020 zal de **** overgaan tot de volgende aanwerving binnen haar administratie : - 6 **** of **** contractuele medewerkers - ****(...) **** **** (****), is een onafhankelijk orgaan dat erop toeziet dat de ****(...)

bron
commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer
numac
2020020133
pub.
29/01/2020
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

COMMISSIE VOOR DE BESCHERMING VAN DE PERSOONLIJKE LEVENSSFEER


**** betrekking In de loop van de maand februari 2020 zal de **** (hierna de ****) overgaan tot de volgende aanwerving binnen haar administratie : - 6 **** of **** contractuele medewerkers - adviseur (code 2020 ****1/2/****-**** ) voor een bepaalde duur ****.****.****. 31/12/2020 bij de ****. **** **** (****), is een onafhankelijk orgaan dat erop toeziet dat de grondbeginselen van de bescherming van de **** correct worden nageleefd. **** meer informatie, zie : ****://****.****.****/meer-informatie-over-de-autoriteit.

**** **** beschikt over een **** van 63 medewerkers..

Aan de **** moet uiterlijk op 1 februari 2020 zijn voldaan.

****. ALGEMENE VEREISTEN **** kandidaat moet aan de volgende algemene vereisten voldoen om aangeworven te worden: - onderdaan zijn van een land van de **** Unie; - van onberispelijk gedrag zijn; - zijn burgerlijke en politieke rechten genieten; - aan de algemene en **** competenties voldoen; - aan de bijzondere vereisten voldoen inzake diploma en/of getuigschrift.

****. BIJZONDERE VEREISTEN PER VACANTE BETREKKINGEN **** gedetailleerde functiebeschrijving met de ****, generieke en **** competenties, kan aangevraagd worden bij de personeelsdienst van de **** (****.nam@****-****.****) en is ook te consulteren op de **** van de ****, zoals hierna aangegeven. adviseur (code 2020 ****1/2****-**** ) - 6 **** of **** vacante betrekkingen voor bepaalde duur ****.****.****. 31/12/2020 bij de ****. **** van de functie : **** adviseur, beheert **** in het bijdragen aan het toezicht op de naleving van de grondbeginselen van de bescherming van de ****, in het kader van de wet van 3 december 2017 tot oprichting van de **** en de wetten die bepalingen bevatten inzake de bescherming van de verwerking van ****.

**** bestaat het doel van de functie uit: ? Toezien op de maatschappelijke, economische en technologische ontwikkelingen die een impact hebben op de bescherming van de ****; ? **** van juridische analyse en voorbereiden van beslissingen en publicaties van de **** : adviezen ****.****.****. de toepassing van de regelgeving, aanbevelingen ****.****.**** de maatschappelijke, economische en technologische ontwikkelingen die een weerslag kunnen hebben op de verwerkingen van ****, goedkeuren van de gedragscodes, geven van advies in het kader van een ****, opstellen van criteria voor **** en accreditatie, goedkeuren van de **** en de bindende ****; ? **** van **** bij het publiek en de verantwoordelijken voor de verwerking en verwerkers, waarbij specifieke aandacht wordt besteed aan minderjarigen ; ? **** van informatie aan de betrokken personen over de uitoefening van hun rechten; ? **** van klachten en verzoeken om informatie; ? **** van een ****; ? **** van inspecties; ? **** van dossiers van de **** in zowel nationale als grensoverschrijdende zaken, alsmede het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de **** en aan de behandeling van beroepen tegen beslissingen van de ****.

**** competenties : -**** beschikt over een goede kennis van de **** en nationale regelgeving ****.****.****. de verwerking van ****. - **** beschikt over een basiskennis van ****. - **** beschikt over een sterk synthetisch en analytisch vermogen. - **** bent **** en gedreven. - **** neemt graag initiatief. - **** bent innovatief ingesteld en hebt interesse voor **** en technologische ontwikkelingen. - Je werkt graag in een team, maar bent ook in staat om zelfstandig te werken. - **** bent bereid om occasioneel samen met **** collega's in het buitenland aan opdrachten te werken. - **** functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines. - **** bent georganiseerd en houdt van orde en nauwkeurig werken. - **** beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven. - Je hebt ervaring in **** en verslaggeving. - **** beschikt over zeer goede kennis van standaard ****: ****, ****, **** en ****Point.

**** vereisten : - Master of **** in de rechten, politieke wetenschappen, economie, ingenieur, informatica en informatietechnologie of een andere voor de werking van de autoriteit relevante academische opleiding; - Zeer goede actieve kennis van de tweede landstaal en van het **** is een troef **** **** **** wordt aangeworven in de graad van adjunct-adviseur (niveau ****) met de **** **** ****1.

**** ****1 : 28.421 - 41.841 **** (100 %) - geïndexeerd (1.7069) : 48.511 - 71.418 **** **** ? **** ****; ? **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; ? ****; ? **** tot telewerk (na een termijn van 6 maanden); ? **** (na een termijn van 3 maanden).

****. GELIJKE KANSEN EN DIVERSITEIT **** **** voert een actief **** en waakt over gelijke kansen, een gelijke behandeling en een gelijke toegang tot de selectie voor al wie solliciteert.

**** met een handicap, **** of ziekte ? **** kan een redelijke aanpassing vragen aan de selectieprocedure, ook indien **** niet over een geldig attest beschikt. **** een beschrijving van uw handicap/ziekte/**** en duid ook aan welke aanpassingen **** hierbij kunnen helpen.

**** bezorgt ons samen met uw sollicitatie ten laatste op de uiterste **** een gepast attest met de vermelding van uw naam, uw voornaam en de code van uw sollicitatie.

****. EXAMENPROCEDURE **** wordt een voorselectie uitgevoerd op basis van de ontvangen kandidaturen. De kandidaten die het best beantwoorden aan het gezochte profiel zullen uitgenodigd worden.

De proeven worden georganiseerd door een examencommissie bestaande uit minstens drie personen.

**** bestaan uit een **** over de materie en een proef waarbij wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt.

In principe zijn alle proeven mondeling. ****, al naar gelang het aantal uitgenodigde kandidaten kan de **** schriftelijk georganiseerd worden. De (schriftelijke en/of mondelinge) **** wordt beoordeeld op 20 punten en om te slagen dient de kandidaat 12 punten te behalen. 1/ Indien het aantal van uitgenodigde kandidaten de organisatie van een schriftelijke **** rechtvaardigt, zal de examenprocedure op de volgende manier plaatsvinden : **** examen verloopt in twee fasen : een schriftelijke proef over de materie en daarna een mondelinge proef met een gedeelte over de materie en een gedeelte over de vereiste competenties en vaardigheden.

**** eerste schriftelijke proef betreffende de materie wordt beoordeeld op 15 punten. **** tot de volgende proef toegelaten worden, dient de kandidaat 7,5 punten te behalen. Dit deel zal gevolgd worden door een mondelinge proef over de materie (op 5 punten). Op het geheel, wordt de proef over de materie ( schriftelijk en mondeling deel ) beoordeeld op 20 punten. **** te slagen dient de kandidaat minimum 12 punten te behalen.

**** tweede mondeling deel volgt waarbij wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. **** beoordeling gebeurt door afweging ten overstaan van het vooropgesteld profiel. Er wordt beslist door toekenning van de vermelding " geschikt", "minder geschikt" of " niet geschikt". 2/ Indien het aantal van de uitgenodigde kandidaten niet de organisatie van een schriftelijke **** vereist, zal de examenprocedure op de volgende manier plaatsvinden : **** examen verloopt mondeling en in twee delen : een deel over de materie en daarna een deel over de vereiste competenties en vaardigheden.

Het deel over de materie wordt beoordeeld op 20 punten. **** te slagen dient de kandidaat 12 punten te behalen.

Het deel over de vereiste generieke en specifieke competenties heeft als doel na te gaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. **** beoordeling gebeurt door afweging ten overstaan van het vooropgesteld profiel. Er wordt beslist door toekenning van de vermelding " geschikt", "minder geschikt" of " niet geschikt".

**** beide geval, wordt op het einde van de proeven een proces-verbaal opgesteld met **** de rangschikking van de kandidaten en het resultaat dat elke kandidaat behaalde. Deze rangschikking telt 3 groepen : **** = geschikt en geslaagd, **** = minder geschikt en geslaagd, **** = niet geschikt en/of niet geslaagd. **** voorkomend geval wordt binnen elke groep en **** opgesteld in functie van het totaal aantal bekomen punten. **** een ex-aequo binnen eenzelfde groep, zal de jury een nieuwe rangschikking opstellen op basis van de kwalificaties die eigen zijn aan elke kandidaat.

Op schriftelijk verzoek ( brief of ****-mail ) kan het examenreglement alsook de samenstelling van de examencommissie worden verkregen.

****. INSCHRIJVING UITERSTE DATUM : 19 februari 2020 **** inschrijving gebeurt, op straffe van ****, uitsluitend met een aangetekende brief aan de **** van de ****, ter attentie van **** **** ****, **** 35 -1000 ****. De sollicitatie is maar ontvankelijk wanneer ze is vergezeld van : - een afschrift van de vereiste **** of diploma's; - een curriculum vitae; - een afzonderlijke nota waarin de motivering voor de geambieerde functie blijkt en de beroepservaring wordt toegelicht.

De datum van poststempel geldt als bewijs.

**** verdere inlichtingen kan men zich wenden tot **** ****, telefoon : 02/274.48.23, ****-mail : ****.nam@****-****.****. **** functiebeschrijving en het examenreglement zijn eveneens te consulteren op de **** van de **** : ****://****.****.****/vacante-betrekking-januari-2020.

^